دانلود سریال
Once and Again

1035 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
63
/
63
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Once and Again
دانلود سریال Once and Again

خلاصه داستان سریال Once and Again

بسیاری از افراد گمان می کند وقتی کسی از همسرش جدا شده و طلاق می گیرد، دیگر نمی تواند زندگی اش را از نو آغاز کرده و باید با آن شرایط، بسازد و بسوزد! اما چنین چیزی را نمی توان در سریال  Once and Again مشاهده کرد. این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی مردی را به تصویر می کشد که با داشتن 2 فرزند، طلاق گرفته و حالا قصد دارد برای ادامه زندگی اش، با زنی ازدواج کند که او را دوست دارد. البته بهتر است بدانید که مرد قصه ما، دیوید نام داشته و زنی که با او آشنا می شود را هم می توان با نام لیلی شناخت. 

مطمئن باشید وقتی متوجه شوید لیلی هم به تازگی جدا شده و او هم 2 فرزند دارد، کمی شکه می شوید که چگونه این افراد سر راه همدیگر قرار گرفته اند. به نظر می رسد وقتی این افراد با همدیگر ازدواج کنند، علاوه بر زندگی خودشان، زندگی فرزندان شان هم دستخوش تغییر شده و آن ها هم باید با برخی مسائل کنار بیایند. اما در سریال Once and Again، جالب تر از هر چیزی این است که این ازدواج، علاوه بر خودشان و همچنین فرزندان شان، روی همسران قبلی آن ها هم تاثیر مستقیم می گذارد. می توان این تاثیرات را از زمان آغاز رابطه آن ها به صورت واضح مشاهده کرد. 

 

سریال Once and Again

یکی از اصلی ترین بخش های هر مجموعه تلویزیونی را علاوه بر داستان آن، کارگردانش به عهده دارد. یک کارگردان باید تمامی تکنیک ها را از بر باشد تا بتواند کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در نهایت، سریالی خوب را تحویل مخاطبان دهد. کارگردانی این سریال هم به عهده مارشال هرسکوویچ بود. این فرد توانست با دانسته های خود، Once and Again را به یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی در ژانر های مختلف تبدیل کند. می توان از ژانر های درام، عاشقانه و خانوادگی، به عنوان سبک های قالب بر این سریال نام برد. 

با توجه به آنکه یکی از ژانر های مجموعه یکبار و دوباره، ژانری خانوادگی است، محدودیت سنی خاصی برای آن در نظر گرفته نشده، اما بهتر است که افراد زیر 12 سال آن را تماشا نکنند. یکبار و دوباره، مجموعه ای عاشقانه است که 3 فصل دارد. این 3 فصل، 63 قسمت را در خود جای داده اند. هر قسمت از آن، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. Once and Again، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. اولین قسمت از این مجموعه درام و عاشقانه در سال 1999 روی شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Once and Again

اگر قرار باشد تنها به امتیازی که سایت معتبر و جهانی IMDB برای این سریال عاشقانه در نظر گرفته بسنده کنیم، می توانیم آن را در دسته مجموعه هایی قرار دهیم که امتیاز خوبی را کسب کرده اند. یکبار و بار دیگر توانسته در این سایت، بنا بر نظر مثبت بینندگان و همچنین رای های آن ها، به امتیاز 7.8 برسد. امتیاز 7.8، نمره ای است که برای Once and Again، از 10 نمره کامل در نظر گرفته می شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.