دانلود سریال
Ginny & Georgia

3271 تعداد بازدید
User 2
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ginny & Georgia
دانلود سریال Ginny & Georgia

خلاصه داستان سریال Ginny & Georgia

بسیاری از افرادی که در سنین نوجوانی قرار دارند، گمان می کنند که همه چیز را در بهترین شکل ممکن می دانند و فکر می کنند تنها خودشان هستند که نسبت به تمامی مسائل واقف اند. این مسئله را می توان به وضوح در سریال Ginny & Georgia مشاهده کرد. این مجموعه تلویزیونی، داستان دختری را روایت می کند که در دوره نوجوانی قرار داشته و 15 سال دارد. او نه تنها به دلیل تغییرات دوره سنی اش، بلکه بخاطر خانواده ای که در آن بزرگ شده، شخصیتی بسیار جاه طلب داشته و می خواهد همه چیز برایش فراهم باشد. 

این دختر نوجوان، جینی نام داشته و با توجه به شخصیتی که دارد، فکر می کند بیشتر از مادرش اطلاعات داشته و همه چیز را در تمامی زمینه ها، بهتر می داند. مادر او در این مجموعه تلویزیونی با نام جورجیا میلر شناخته می شود که زنی 30 ساله است. جینی علاوه بر چنین شخصیتی های بدی که دارد، دختری بسیار عصبی هم هست و به نظر می رسد در سریال Ginny & Georgia، سر هر موضوعی زود به سیم آخر زده و با همه دعوا دارد. مضمون تمامی حرف های جینی نسبت به مادرش در مورد این است که او بلوغ فکری بسیار بیشتری دارد. 

 

سریال Ginny & Georgia

شاید در ابتدا گمان کنید که داستان این مجموعه تلویزیونی، کمی کسل کننده یا اعصاب خورد کن به نظر برسد، اما در ادامه آن می توانید متوجه شوید که چنین چیزی صدق نمی کند. نام این سریال که جینی و جورجیا است، از روی شخصیت های اصلی داستان آن گرفته شده است. کارگردانی جینی و جورجیا که مجموعه ای با ژانر های کمدی و درام است، به عهده سارا لمپرت بود. Ginny & Georgia، سریالی نیست که برای افراد زیر 14 سال محتوای مناسبی داشته باشد؛ به همین دلیل بهتر است افرادی که هنوز به این سن نرسیده اند، آن را تماشا نکنند. 

می توان از آنتونیا جنتری، جنیفر رابرتسون، سارا وایس گلاس، برایان هووی، ریموند آبلاک، اسکات پرتر، فلیکس ملارد و دیزل لا توراکا به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مجموعه درام به ایفای نقش پرداخته اند. جینی و جورجیا، محخصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. کلایر ولند به عنوان تهیه کننده اصلی آن شناخته می شود. این مجموعه تلویزیونی کمدی دارای 2 فصل و 20 قسمت است که هر کدام از این قسمت های Ginny & Georgia، زمانی حدود 50 الی 64 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه نتفلیکس بود. اولین قسمت از جینی و جورجیا در تاریخ 24 فوریه 2021 روی شبکه رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Ginny & Georgia

با توجه به آنکه تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی درام و کمدی در کبورگ و تورنتو ضبط شده اند، می توان گفت که فضای کلی آن، جذابیت بسیاری را در خود جای داده است. اینکه جینی و جورجیا در نتفلیکس پخش شده را می توان یکی از نکات مثبت آن دانست؛ چراکه بسیاری از افراد در سراسر جهان توانستند Ginny & Georgia را تماشا کرده و نظرات خود را در مورد آن اعلام کنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-11-06 20:25:55
    فصل دومش هم اومده لطفا فصل دومش رو هم بزارید
  • 1400-05-06 09:00:26
    سلام ممنون میشم سریال young royals هم قرار بدید خیلی بازخورد های خوبی داشته کنجکاوم ببینم چجوریه
  • 1399-12-30 06:14:46
    کی زیرنویسش قرار داده میشه؟؟؟؟؟؟
  • 1400-01-02 20:07:04
    زیرنویس ندارع؟لطفا زیرنویسشم قرار بدید ☹️💔
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.