دانلود سریال
Stillwater مرداب

2853 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 531
10
/
8.3
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Stillwater (مرداب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Stillwater (مرداب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Stillwater

این مجموعه که به صورت یک انیمیشن ساخته شده، داستان زندگی یک پاندا را نشان می دهد که بسیار مهربان بوده و سعی می کند روابطش را با کودکان بسیار قوی کند. این پاندای مهربان در سریال Stillwater، استیل واتر نام داشته و جثه بسیار بزرگی دارد. اندازه او به صورتی است که کودکانی که دور و برش قرار دارند، حدودا تا کمر او هستند و این خرس مهربان قصه ما آن ها را به راحتی بغل می کند تا بتواند احساساتش را با آن ها از این طریق هم به اشتراک بگذارد تا این کودکان، باتوانند درک بهتر و راحت تری از حس او داشته باشند. 

کودکانی که در این مجموعه انیمیشنی خودنمایی می کنند، هر کدام با چالش هایی مواجه می شوند که باید با کار هایی که می توانند، از پس این چالش ها بر بیایند. پاندایی که در Stillwater خودنمایی می کند، در همسایگی این بچه ها قرار دارد. او سعی می کند با داستان هایش، چالش هایی که بچه ها با آن ها مواجه می شوند را تا حد زیادی، به سمت و سویی درست ببرد. او با انجام این کار، به این بچه های کوچک می فهماند که چگونه باید درک درستی از وقایع داشته و نسبت به احساسات خود واقف باشند تا بتوانند با چالش های بعدی مواجه شده و آن ها را راحت تر حل کنند. 

 

سریال Stillwater

این مجموعه که به صورت انیمیشن ساخته شده، ژانر خانوادگی داشته و تمامی اعضای خانواده می توانند ساعاتی را برای دور هم بودن، به تماشای Stillwater بنشینند. در کل، بهتر است کودکانی که سن 5 سال را رد کرده اند و می توانند متوجه برخی از مسائلی که در این انیمیشن بیان شده اند شوند، آن را تماشا کنند. کارگردانی استیل واتر، به عهده فردی به نام راب هوگی بود. نام این سریال بر اساس شخصیت اصلی داستان آن انتخاب شده است. زبان اصلی استیل واتر، زبان انگلیسی است. 

می توان این مجموعه تلویزیونی را محصولی مشترک از کشور های ژاپن، آمریکا و فرانسه دانست. این کشور ها دست به دست هم داده و یکی از بهترین انیمیشن های سال را ساختند. سریال Stillwater در 1 فصل و 20 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی را به خود اختصاص داده اند تا هم حوصله کودک سر نرود و هم خانواده از تماشای یک مجموعه انیمیشنی بچه گانه خسته نشود. اولین قسمت از این سریال جذاب و چشم نواز در سال 2020 تولید شده و تولید و پخش آن هم تا سال 2022 ادامه داشته است. 

 

نقد سریال Stillwater

هر کدام از کشور های آمریکا، ژاپن و فرانسه تمام سعی و تلاش خود را کرده اند تا این مجموعه انیمیشنی را به حدی برسانند که بتواند بازدید خوبی داشته و در سطح بالایی قرار بگیرد. Stillwater بنا بر داستان جذاب و محتوای بسیار آموزنده ای که داشت، توانست در میان بسیاری از افراد، باب شده و به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سال 2020 الی 2022 شناخته شود. استیل واتر توانست بر این اساس، در سایت IMDB امتیاز 8.3 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.