دانلود سریال
The Falcon and the Winter Soldier

8449 تعداد بازدید
User 22
10
/
8.13
AnimeList Rating
User 230369
10
/
7.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier
دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier

خلاصه داستان سریال The Falcon and the Winter Soldier

داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام فالکون و سرباز زمستان شناخته می شود، در ادامه داستان یک مجموعه دیگر نوشته و سپس به تصویر کشیده شده است. سریال The Falcon and the Winter Soldier، از جایی به جریان می افتد که حالا 6 ماه از رویداد بلیپ گذشته است. در این رویداد، سپر کاپیتان به سم ویلسون و استیو راجرز تحویل داده شد. سم ویلسون در اینجا به عنوان فالکون شناخته می شود. او وظیفه دارد با توجه به اینکه در نیروی هوایی آمریکا کار می کند، یک گروگان را از دست گروه تروریستی نجات دهد که رهبری آن به عهده جورجس باتروک است. 

سم در این راه تنها نیست و گام هایش را به تنهایی بر نمی دارد. خواکین تورس هم او را همراهی کرده و به عنوان همکارش، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار سم می گذارد. اما در سریال The Falcon and the Winter Soldier، همه چیز به همین صورت پیش نرفته و مشخص می شود که سم با خود فکر می کند نمی تواند از پس این کار بر آمده و به عنوان کاپیتان در نیروی هوایی ایالات متحده شناخته شود. با توجه به همین مسائل بود که او سپر کاپیتانی که در دست داشت را مناسب خود نمی دید و تصمیم گرفت آن را به راجرز برگرداند. 

 

سریال The Falcon and the Winter Soldier

مشخص است که بسیاری از صحنه های این مجموعه تلویزیونی در دنیای واقعی قابل رخ دادن نیستند؛ به همین دلیل می توان گفت بخش عمده ای از آن، به صورت علمی تخیلی است. The Falcon and the Winter Soldier، علاوه بر علمی تخیلی بودن، ژانر های ماجراجویی، اکشن، درام و کمدی را هم در خود جای داده است. مالکوم اسپلمن به عنوان سازنده این مجموعه علمی تخیلی شناخته می شود. با توجه به آنکه بخش عمده ای از آن را داستان های ابرقهرمانی تشکیل می دهند، می توان گفت این سریال، اثری از مارول کامیکس بوده و بر اساس آن ساخته شده است. 

کارگردانی فالکون و سرباز زمستان، به عهده کاری اسکاگلند بود. می توان از ارین کمین، ادپرو اودیه، امیلی ونکمپ، سباستین استن، وایت راسل، جورج سنت پیر، دان چیدل، دنی رامیرز و جولیا لوئی درایفوس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در The Falcon and the Winter Soldier نقش آفرینی کرده اند. فالکون و سرباز زمستان، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. آریلا بلیجر و داون کاماش، از تهیه کنندگان این مینی سریال درام و کمدی هستند. 

این مجموعه در 1 فصل و 6 قسمت ساخته شده که هر قسمت از آن، زمانی حدود 49 الی 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. شبکه دیزنی پلاس وظیفه پخش تمامی این قسمت ها را به عهده داشت. اولین قسمت از آن در تاریخ 19 مارس 2021 منتشر شد. 

 

نقد سریال The Falcon and the Winter Soldier

این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی که داستانی بسیار ماجراجویانه دارد، توانست نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. The Falcon and the Winter Soldier بر اساس این مسئله، توانست در سایت IMDB به امتیاز 7.4 دست پیدا کند. MDNساس این مسئله، توانیت در سری

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-01-29 19:31:05
    لطفاً قسمتا رو زودتر بزارید واقعا سریالش قشنگه عالی ممنون از انیمه لیست
  • 1400-01-28 15:22:01
    ممنون میشم سریع تر قسمت های جدید هم بزارید
  • 1400-02-06 17:36:04
    سریال فوق العاده ای هست
  • 1400-01-31 08:02:08
    چرا این قسمت ۵ رو نمیزارید الان ۴ روزه که اومده
  • 1400-02-16 19:48:42
    هنو ندیدم ولی چیشد نمره از 8.6 اومد رو 7.9 XD
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.