دانلود سریال
Wynonna Earp

2255 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 24052
10
/
7.4
IMDB Rating
49
/
49
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wynonna Earp
دانلود سریال Wynonna Earp

خلاصه داستان سریال Wynonna Earp

Wynonna Earp یک مجموعه تلویزیونی وسترن ماوراء الطبیعه است که در سال ۲۰۱۶پخش شد. این سریال زندگی وینونا ارپ، از نوادگان قانون گذار افسانه ای وایات ارپ را دنبال می کند که پس از سال ها دوری به زادگاهش برزخ باز می گردد. پس از بازگشت، وینونا متوجه می شود که تفنگ معروف وایات، "صلح ساز" را به ارث برده است که این قدرت را دارد که شیاطین را به جهنم باز گرداند.

وینونا به همراه خواهرش ویورلی، رئیسش مامور خاویر دالز و داک هالیدی قصد دارد شهرش را از شر شیاطین خلاص کند. این سریال دارای بازیگران متنوع و با استعدادی است که از جمله آن ها می توان به ملانی اسکروفانو در نقش وینونا اشاره کرد. Wynonna Earp همچنین به دلیل توسعه شخصیت قوی و کاوش در موضوعات مرتبط با خانواده، هویت و سرنوشت مورد ستایش قرار گرفته است.

 

سریال Wynonna Earp

Wynonna Earp یک مجموعه جذاب و دیدنی است که توسط امیلی آندراس و بر اساس مجموعه کتاب های کمیک به همین نام، توسط Beau Smith ساخته شده است. این سریال توسط SEVEN24 Films وIDW Entertainment تولید می شود و از Syfy در ایالات متحده و Space در کانادا پخش می شود. این نمایش در لوکیشن داخل و اطراف کلگری، آلبرتا، کانادا فیلم برداری شد. در این سریال بازیگران با استعدادی از جمله ملانی اسکروفانو در نقش وینونا ارپ، تیم روزون در نقش داک هالیدی و دومینیک پرووست-چالکلی در نقش ویورلی ارپ حضور دارند.

تیم سازنده شامل تهیه کنندگان اجرایی امیلی آندراس، جوردی راندال، تام کاکس و دیوید اوزر است. این سریال به دلیل باز نمایی متنوع، شخصیت های زن قوی و ترکیب منحصر به فرد ژانرها مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین به خاطر هواداران اختصاصی خود که به پخش سریال با وجود تاخیرهای تولید و چالش های مالی کمک کرده اند، قابل توجه بوده است.

 

نقد سریال Wynonna Earp

این سریال یک اثر منحصر به فرد و سرگرم کننده است که ژانرهای وسترن، ترسناک و درام ماوراء طبیعی را در هم می آمیزد. در این نمایش یک بازیگر با استعداد به رهبری ملانی اسکروفانو به عنوان شخصیت اصلی حضور دارد که در نقش شکارچی شیاطین اسلحه کشی عملکردی قوی و ظریف ارائه می دهد. این سریال به خاطر باز نمایی متنوع، شخصیت های زن قوی و کاوش در موضوعات مرتبط با خانواده، هویت و سرنوشت قابل توجه است. نمایش نامه سریال Wynonna Earp شوخ و جذاب است که در آن تعادل کاملی از طنز و درام را شاهد هستید که بینندگان را حیرت زده می کند.

همچنین این مجموعه دارای جلوه های ویژه و فیلم برداری چشمگیر است که به جذابیت فضای سریال می افزاید. به طور کلی، Wynonna Earp را باید هر کسی که به دنبال یک نمایش سرگرم کننده و جذاب با نقش اول زن قوی است، تماشا کند. این سریال طرفداران اختصاصی پیدا کرده است که علی رغم چالش های تولید، حمایت خود را از این سریال نشان داده اند و همچنان گزینه ای محبوب به حساب می آید. از همین رو بهتر است که شما هم این مجموعه را دنبال کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.