دانلود سریال
Lodge 49

1534 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4446
10
/
7.6
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lodge 49
دانلود سریال Lodge 49

خلاصه داستان سریال Lodge 49

Lodge 49 یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط جیم گاوین ساخته شده است. این سریال زندگی شان دادلی، موج سواری بدبخت را دنبال می کند که پس از مرگ پدرش به یک لژ برادرانه در لانگ بیچ کالیفرنیا می پیوندد. این لژ که با نام "Lynx" شناخته می شود، یک سازمان مخفی و مرموز است که با اعضای خود اهداف مختلفی را پیش می برد. دادلی به سرعت درگیر فعالیت های لژ می شود که شامل همه چیز از تمیز کردن استخر گرفته تا کیمیا گری می شود.

این مجموعه موضوعاتی مانند خانواده، دوستی و جستجوی معنای زندگی را بررسی می کند. در این فیلم یک گروه بازیگر با استعداد به رهبری وایت راسل، برنت جنینگز و سونیا کسیدی حضور دارد. سریال Lodge 49 در 6 آگوست 2018 در AMC پخش شد و قبل از اینکه در سال 2019 لغو شود، به مدت دو فصل پخش شد. علی رغم مدت کوتاه آن، این سریال طرفداران اختصاصی خود را دارد و به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از طنز، درام و معمایی مورد تحسین قرار گرفته است.

 

سریال Lodge 49

برای ساخت سریال Lodge 49 سازندگان احتمالاً با یک برنامه ریزی دقیق برای شخصیت ها و قوس داستانی برای هر فصل شروع کردند. آن ها سپس با تیمی از نویسندگان برای ساختن هر قسمت از جمله دیالوگ ها، نقاط طرح و توسعه شخصیت کار می کردند. این سریال احتمالاً در لوکیشن های مختلف در کالیفرنیای جنوبی فیلم برداری شده است؛ با دکورهایی که برای نمایش لج و دیگر مکان های کلیدی ساخته شده اند.

از نظر سبک بصری نمایش، سازندگان ممکن است از فرهنگ کلاسیک موج سواری کالیفرنیای جنوبی الهام گرفته باشند که عناصری از آفتاب، درختان نخل و نگرش های آرام را در خود جای داده است. آن ها همچنین ممکن است از پالت رنگی و تکنیک های فیلم برداری برای ایجاد فضایی رویایی و تقریبا عرفانی استفاده کرده باشند که حس کشف و شگفتی‌ ای را که شان هنگام درگیر شدن بیشتر با سیاهگوش تجربه می‌کند، منعکس می‌کند. به طور کلی، ساخت Lodge 49 با تلاش و برنامه ریزی فراوان انجام شده و در زمان مناسب به نمایش در آمد.

 

نقد سریال Lodge 49

Lodge 49 یک سریال منحصر به فرد و عجیب است که ذهن مخاطب را به چالش می کشد. در ظاهر این یک درام درباره قهرمانی دوست داشتنی به نام شان دادلی است که هدف و معنا را در نظمی مرموز برادرانه به نام سیاهگوش می یابد. اما این نمایش همچنین عناصر کمدی، عرفانی و حتی علمی تخیلی را در خود جای داده است که تجربه تماشایی غنی و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد.

نوشته ‌ها و اجرا ها در این سریال درجه یک هستند و سازندگان سریال، گروهی از شخصیت های به یاد ماندنی را می ‌سازند. به کار بردن رنگ های روشن و فیلم برداری عالی باعث شده که از سایر درام های تلویزیونی متمایز شود. به طور کلی، این سریال برای طرفداران سریال های شخصیت محور بسیار مناسب خواهد بود. بدون شک با دیدن چند قسمت اول ترغیب می‌شوید که آن را تا اخر ادامه دهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.