دانلود سریال
Manifest لیست پرواز

3125 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 81279
10
/
7.1
IMDB Rating
62
/
62
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Manifest (لیست پرواز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Manifest (لیست پرواز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Manifest

Manifest یک سریال درام و معمایی است که داستان ۱۳۹ مسافر در پروازی از جمله خانواده استون را روایت می کند. این پرواز برای برخی از مسافرانش، بیش از 5 سال طول کشیده؛ اما برای دیگران فقط چند ساعت زمان گذشته است. مسافران در زمانی به هوش می آیند که زمان به طور غیر منتظره ای پیش رفته است. خانواده استون که شامل ۵ نفر است، در مواجهه با معمایی مرموز قرار می گیرند و در نهایت متوجه می شوند که آن ها توانایی شناختن رخداد های آینده را دارند.

در طول داستان، آن‌ها با مشکلات فراوانی از جمله راز های خانوادگی، جستجوی پاسخ به معمای پرواز و مواجه شدن با تحولات ناگهانی در زمان و فضا رو به رو می شوند. تمامی این موارد باعث می شود تا خانواده استون با چالش های زیادی رو به رو شده و آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

 

سریال Manifest

 Manifest سریالی درام و معمایی است که جف راک و جک گلدمن سازندگان آن هستند. این سریال در سال ۲۰۱۸ شروع به پخش شد و تاکنون ۳ فصل از آن منتشر شده که با استقبال زیادی از سمت بینندگان همراه بوده است. داستان سریال حول محور پرواز ۸۲۸ جت می چرخد که پس از 5 سال ناپدید شدن، به زمان حال باز گشته و مسافران آن متوجه می شوند که زمان به طور غیر منتظره ای پیش رفته است.

سریال با تمرکز بر روی رازهای این پرواز و تأثیر آن بر زندگی مسافران آن، درون خانوادگی ها و روابط بین افراد ادامه می یابد. بازیگرانی مانند ملیسا روکو، جاش دالاس، آتریشا هیندز، پارفیز کیائی و جی.آر. رامیرز در این سریال حضور دارند. «منیفست» با داستان جذاب و معما های پیچیده خود، جزو سریال های پرطرفدار و محبوب در سطح جهانی است. در نتیجه، شما می‌توانید از دیدن سریال جذاب Manifest لذت ببرید.

 

نقد سریال Manifest

Manifest یک سریال درام، رازآلود و علمی تخیلی است که ایده جذابی را به تصویر می کشد. موضوع جذاب این سریال یکی از نکات مثبت درباره آن است که بسیاری از تحلیل گران هم بر روی این موضوع تاکید زیادی دارند. این مجموعه به گونه ای ساخته شده که ذهن بیننده را درگیر معما های موجود در داستان خواهد کرد. نقطه قوت این مجموعه تلویزیونی، داشتن یک داستان جذاب و معمایی است که باعث می شود تماشاگران به شدت به تماشای آن علاقه مند شوند. همچنین، تغییراتی که در زندگی مسافران پرواز ۸۲۸ جت به وجود آمده است، نکته دیگری است که این سریال را جذاب و متفاوت می کند.

با این حال، یکی از نقاط ضعف این سریال، برخی از صحنه های پیش پرده طولانی است که باعث کاهش جذابیت داستان می شود. همچنین برخی از شخصیت ها کمترین توجه در این سریال را به خود جلب کرده اند و شاید با تغییراتی در داستان، می توانستند جایگاه بیشتری پیدا کنند. در کل، Manifest با داشتن داستان جذاب، معمایی و راز آلود، توانسته است تعداد زیادی از تماشاگران را به خود جذب کند. بهترین ویژگی این سریال، داشتن داستان جذاب و معمایی است که باعث شده تا تماشاگران با تمرکز بیشتری به تماشای آن بپردازند و ذهن خود را درگیر بخش های مختلف آن کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • R
    1400-02-20 04:06:59
    سلام تموم نشده الان قسمت 8 از فصل 3 هم پخش شده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.