دانلود سریال
Star Wars: The Bad Batch جنگ ستارگان بد بچ

6646 تعداد بازدید
User 8
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 51185
10
/
7.8
IMDB Rating
47
/
47
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان بد بچ) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان بد بچ) با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Star Wars: The Bad Batch

Star Wars: The Bad Batch یک سریال انیمیشنی است که در سال 2021 در دیزنی پلاس پخش شده است. این سریال اسپین‌ آفی از "ستارگان جنگ: جنگ های کلونی" است و داستان گروه نخبه سرباز کلون به نام دسته بد را روایت می کند. از مکان زمانی، داستان سریال بعد از وقایع فیلم "ستاره های جنگی: انتقام سیت" رخ می ‌دهد و دسته بد در یک کهکشان در حال تغییر و پیشرفت، به ماموریت‌ های خطرناکی می‌ روند.

اعضای دسته بد شامل هانتر، تک، رکر، کراسهر و اکو هستند که هر کدام با توانایی‌ ها و شخصیت‌ های خاص خود بازی می‌ کنند. اعضای دسته بد باید در حین انجام ماموریت‌ های خطرناک، با مشکلات شخصی خود و تغییرات سیاسی در کهکشان رو به رو شوند. آن‌ ها شخصیت‌ های معروفی مانند فنک شاند و ساگر را ملاقات می‌ کنند و باید تصمیم بگیرند که وفاداریشان به کدام طرف است. با توجه به داستان جذاب این سریال انیمیشنی، بسیاری از مخاطبان امتیاز مثبتی به آن داده‌ اند.

 

سریال Star Wars: The Bad Batch

 

سریال Star Wars: The Bad Batch

شخصیت‌ های Star Wars: The Bad Batch در سریال Clone Wars معرفی شده بودند و به دلیل محبوبیت آن‌ ها، به یک سریال جداگانه تبدیل شدند. شخصیت‌ های Bad Batch دارای قابلیت ‌های ویژه ‌ای هستند که آن ‌ها را از سایر سربازان کلون ‌ها متمایز می‌ کند. این شخصیت‌ ها شامل Hunter با قابلیت شناسایی فرصت‌ های مختلف، Tech که یک نابغه فناوری است، Wrecker با قدرت بالا و Crosshair که تیرانداز بسیار ماهری است خواهد بود.

موسیقی متن سریال توسط کمپوزیتور کانرین کورویس ساخته شده که پیش از این در ساخت موسیقی متن سریال The Mandalorian نیز همکاری کرده بود. در Star Wars: The Bad Batch، شخصیت ‌های محبوبی مانند Tarkin و Saw Gerrera نیز حضور دارند که این امر به دنبال داشتن داستان پیچیده و جذابی است. سریال با استفاده از تکنیک ‌های انیمیشنی سه بعدی ساخته شده است که باعث شده تا جزئیات بیشتری در طراحی شخصیت ها و صحنه‌ ها قابل مشاهده باشد. از همین رو شما از تماشا کردن این مجموعه انیمیشنی زیبا لذت خواهید برد.

 

سریال Star Wars: The Bad Batch

 

نقد سریال Star Wars: The Bad Batch

Star Wars: The Bad Batch با داشتن داستان جذاب و شخصیت ‌های پر طرفدار، به یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن‌های سال 2021 تبدیل شده است. علاوه بر این، شخصیت‌های Bad Batch دارای قابلیت‌های ویژه‌ ای هستند و در این سریال سعی می‌ کنند تا در یک دوره پس از جنگ، زندگی خود را با پیدا کردن کار و سرپرستی کودکی از دست ندهند.

اگرچه سریال با داشتن داستان جذاب، تم هایی از سریال Clone Wars و دیگر فیلم‌ های Star Wars را در خود جای داده است، اما گاهی اوقات احساس می‌شود که سریال به دنبال ساخت یک محصول تجاری فروش بوده است. همین مورد سبب شده تا بسیاری از منتقدان انگیزه سازندگان این اثر را فقط فروش بیشتر بدانند. در کل، Star Wars: The Bad Batch یک انیمیشن جذاب و با کیفیت است که مخاطبان Star Wars را به دنیای جدیدی می‌ کشاند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-27 03:55:08
    اگه میتونید ترتیب تماشا انیمشن های جنگ ستاره بزارید چون خیلی انیمشن دارد ممنون میشم
  • 1400-05-24 04:41:39
    عالیه نزدیک 7 ماه منتظرشم
  • 1400-02-19 02:14:07
    عالیه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.