دانلود سریال
The Durrells

1826 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12627
10
/
8.2
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Durrells
دانلود سریال The Durrells

خلاصه داستان سریال The Durrells

سریال The Durrells داستان خانواده ‌ای انگلیسی است که در دهه ۱۹۳۰ به جزیره کوچک کریت در یونان نقل مکان می ‌کنند. خانواده شامل مادری به نام لو و چهار فرزندش: لرنس، لزلی، مارگو و جرالد هستند. خانواده در جزیره به دنبال زندگی بهتری هستند و امیدوار هستند که در محیطی طبیعی و دوستانه زندگی خود را دوام بخشند. جرالد، پسر کوچک خانواده عاشق حیوانات است و به همین دلیل با موجودات زنده محلی رو به رو می ‌شود و تصمیم می‌ گیرد آن ‌ها را به عنوان حیوان خانگی نگه دارد.

در حالی که خانواده تلاش می‌ کند تا با مشکلات مالی و پیچیدگی‌ های زندگی رو به رو شوند، جرالد به تدریج با کمک خانواده و دوستان جدیدش از طریق پرورش و فروش حیوانات، به یک متخصص بزرگ حیوانات تبدیل می‌ شود. سریال The Durrells با بازیگری شایسته و صحنه‌ های زیبا، داستانی دلنشین و سرگرم‌ کننده را به تصویر می‌ کشد که عاشقان ماجرا های خانوادگی و علاقه ‌مندان به حیوانات حتماً آن را دوست خواهند داشت.

 

سریال The Durrells

The Durrellsیک سریال تلویزیونی کمدی درام است که توسط Simon Nye برای شبکه ITV بریتانیا ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی بر اساس 3 کتاب حقیقی با نام "The Corfu Trilogy" اثر جرالد دارل است که داستان زندگی خانواده دارل را در جزیره کریت یونان روایت می کند. سریال در 3 فصل و به طور کلی ۲۶ قسمت پخش شده که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به طول انجامید. بازیگران آن شامل کیترین کرین، جوش اوکونور، دیزی واترستون، میلو هاریس، و النا باتلر هستند.

ساخت این سریال به نویسندگی سایمون نای انجام شد که بازیگرانی همچون کیلی هاوز و جاش اوکانر نیز در آن حضور دارند. سریال به خوبی به تصویر کشیدن مناظر زیبای جزیره و صداگذاری زیبا شهرت دارد و برای طرفداران داستان های ماجراجویی، خانوادگی و عاشقان حیوانات انتخاب مناسبی خواهد بود. از همین رو به شما پیشنهاد می‌ کنیم که دیدن این اثر بی نظیر را از دست ندهید.

 

نقد سریال The Durrells

The Durrells با روایت داستان زندگی خانواده دورل در جزیره کرفو، یکی از سریال‌ هایی است که بازخورد خوبی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرده است. یکی از مزیت‌ های این مجموعه تلویزیونی، طرح دیدنی و جذاب داستان آن است که با استفاده از زیبایی‌ های طبیعت، احساسات و اتفاقات خنده ‌دار، تماشاگران را به خود جذب می‌ کند. همچنین بازیگران این سریال، از جمله کیلی هاوز و جاش اوکانر با بازی شایسته ‌ای که ارائه می دهند نقش ‌های خود را به خوبی بازی کرده ‌اند. در عین حال برخی از منتقدان این سریال را به دلیل وابستگی زیاد به تکراری شدن موضوعات و عدم تنوع در داستان مورد انتقاد قرار داده ‌اند. 

به طور کلی، The Durrells با داشتن داستان جذاب و بازیگری خوب، یکی از سریال‌ هایی است که می ‌تواند در کنار سایر سریال ‌های درام و کمدی مورد توجه واقع شود. اگر بخواهیم آن را از نظر مخاطبان بررسی کنیم، اکثر آن‌ ها بعد از دیدن مجموعه رضایت زیادی کسب کرده اند. از همین رو می توان گفت که این سریال از نظر منتقدان و تماشاگران مورد تایید قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.