دانلود سریال
Doctor Who دکتر هو

3808 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 247664
10
/
8.6
IMDB Rating
175
/
175
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Doctor Who (دکتر هو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی به صورت کامل
دانلود سریال Doctor Who (دکتر هو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی به صورت کامل

خلاصه داستان سریال Doctor Who

این مجموعه تلویزیونی که با نام دکتر هو شناخته می شود، داستان زندگی مسافری از زمان را به تصویر می کشد. به نظر می رسد در سریال Doctor Who، این فرد، بسیار مرموز بوده و چیز هایی را می داند که شاید کمتر کسی از آن ها اطلاعات داشته باشد. نام این مجموعه تلویزیونی از روی نام شخصیت اصلی آن گرفته شده است. دکتر هو، فردی است که به عنوان ارباب زمان شناخته می شود. ارباب زمان، نژادی است که این فرد، آن را داشته و با توجه به این نژاد است که ظاهری همچون انسان ها دارد، اما باطنش چیز دیگری است.

نژاد ارباب زمان با نام تایم لورد هم شناخته می شود. موجوداتی که از چنین نزادی به وجود آمده اند، موجوداتی تخیلی بوده و در کره ای به نام گالیفری زندگی می کنند. این موجودات تخیلی در سریال Doctor Who، در سفر به زمان تخصص کافی دارند. هر کدام از آن ها، به جایی سفر می کنند که در نهایت، دکتر هو به زمین فرستاده می شود. او وظیفه دارد که به زمین آمده و ماموریتی که موظف به انجام آن است را به درست ترین شکل ممکن، به پایان برساند. همه چیز به خوبی پیش نرفته و او باید با موجودات ترسناکی که سر راهش قرار گرفته اند، بجنگد. 

 

سریال Doctor Who

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های رازآلود، ماجراجویی، خانوادگی، درام و علمی تخیلی ساخته شده، به عهده سیدنی نیومن بود. داستان و ماجرای Doctor Who، توسط افرادی با نام های استیون موفات، کیت پدلر، مارک گیتیس، گرت روبرت، رابرت هولمز، تری نیشن، راسل تی دیویس، گری دیویس، مالکوم هالکس و کریس چیبنال نوشته شده است. می توان از پیتر کاپالدی، جودی ویتاکر، مت اسمیت، دیوید تننت، آرتور دارویل، نول کلارک، جان بارومن، مایکل کاکرن و کارن گیلان به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در دکتر هو بازی کرده اند. 

این مجموعه تلویزیونی رازآلود، محصولی مشترک از کشور های کانادا و بریتانیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. با آنکه دکتر هو، سریالی خانوادگی است، اما بهتر است که افراد زیر 12 سال آن را تماشا نکنند. Doctor Who در 13 فصل و 200 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این 200 قسمت، زمانی حدود 45 الی 71 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی این قسمت ها در بریتانیا، ولز و کاردیف ضبط و تصویربرداری شده اند. وظیفه پخش آن به عهده شبکه بی بی سی بود. 

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی رازآلود در سال 2005 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Doctor Who

دکتر هو، یکی از سریال هایی است که توانسته در طی چندین سال تولید، افتخارات بسیاری را نصیب خود کند. می توان بخش اعظمی از این افتخارات را مدیون مضمون جالب داستان آن بود. Doctor Who، تنها یک مجموعه تلویزیونی نیست که سفر به زمان را به شکلی عادی و همیشگی به تصویر بکشد. این سریال بلند توانسته چندین موضوع را با همدیگر تلفیق کرده و این مسئله را به عنوان نقطه قوت خود نشان دهد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-09-06 15:55:09
    موندم چرا هیچ وقت نظرات منو تایید نکردید ولی بازم میگم سایت خوبی هستید
  • 1400-05-22 23:02:33
    سلام. سریال های خیلی خوبی قراردادید از کره ای تا غربی واقعا عالی هستید انیمه ها که حرف ندارند. چرا چند وقته دیگه سریال ها رو با کیفیت x265 نمیزارید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.