دانلود سریال
Aranyélet

1990 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8348
10
/
8.7
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Aranyélet
دانلود سریال Aranyélet

خلاصه داستان سریال Aranyélet

این مجموعه تلویزیونی جذاب، زندگی فردی را به تصویر می کشد که قصد دارد کار های خلافش را گام به گام پشت سر بگذارد. این فرد در سریال Aranyélet، با نام آتیلا میکلوشی شناخته می شود. آتیلا فردی نیست که مجرد بوده و زندگی شخصی خود را داشته باشد؛ او پدر 2 فرزند است. با وجود این مسئله، کاملا مشخص است که هر حرکت او در زندگی اش، می تواند تاثیر مستقیم روی زندگی همسر و همچنین فرزندانش بگذارد. آتیلا با کار های خلافی که انجام می داده، زندگی بسیار مجلل و بی هیچ کم و کسری را برای خود و خانواده اش فراهم کرده است. 

حالا پدر خانواده میکلوشی قصد دارد کار های خلاف را کنار گذاشته و زندگی عادی اش را از سر بگیرد. وقتی او چنین کاری را انجام می دهد، کل خانواده درگیر چالش های بسیاری می شوند. همسر آتیلا که در سریال Aranyélet، یانکا نام دارد و همچنین فرزندان شان، خواسته هایی دارند که با این طرز زندگی، به نظر می رسد آتیلا نمی تواند از پس آن ها بر بیاید. حالا پدر خانواده باید مشکلات خانوادگی، قانونی و مالی را مدیریت کند. همه چیز در تنگنا است، تا اینکه آندره که خلافکاری بسیار ثروتمند است، به آتیلا پیشنهادی دندان گیر می دهد. 

 

سریال Aranyélet

این مجموعه تلویزیونی که با نام گلدن لایف هم شناخته می شود، به کارگردانی روپ لهتینن ساخته شده است. با تماشای این سریال متوجه می شوید که وقتی یک فرد وارد کار های خلاف می شود، دیگر نمی تواند جلوی خود را گرفته و هر روز برای داشتن چیز های بیشتر، حریص تر از روز قبل می شود. Aranyélet، ژانر های اکشن هیجانی و درام را در خود جای داده است. با تماشای تنها چند قسمت اولیه می توانید متوجه این ژانر های جذاب در گلدن لایف شوید. این مجموعه تلویزیونی اکشن، محصولی از کشور مجارستان است. 

زبان اصلی این سریال هیجان انگیز، زبان مجارستانی است. آرانیلیت در 3 فصل و 24 قسمت ساخته شده است. می توان بنا بر پیکربندی درست، برای هر فصل از این مجموعه اکشن، 8 قسمت را در نظر گرفت. هر کدام از این قسمت ها که در این 3 فصل قرار دارند، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. این زمانی که برای هر قسمت از Aranyélet در نظر گرفته شده را می توان بهترین تایمی دانست که برای یک مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته می شود. اولین قسمت از آن در سال 2015 روی شبکه اچ بی او قرار گرفت. 

 

نقد سریال Aranyélet

گلدن لایف را می توان در دسته سریال هایی قرار داد که عنوان محشر را دریافت کرده اند. این مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز توانسته در شبکه اچ بی او، به عنوان یکی از برترین مجموعه های تلویزیونی شناخته شود. در این شبکه، هر سریالی نمی تواند به جایگاه های بالا برسد، اما Aranyélet توانست راه خود را پیدا کرده و با دریافت بازخورد های مناسب، امتیازات بسیاری را دریافت کند. آرانیلیت با توجه به این مسائل، توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB به امتیاز 8.7 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.