دانلود سریال
M.O.D.O.K.

1741 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5775
10
/
6.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Marvel's M.O.D.O.K.
دانلود سریال Marvel's M.O.D.O.K.

خلاصه داستان سریال M.O.D.O.K.

مجموعه انیمیشنی M.O.D.O.K.در خصوص زندگی یک ابر شرور، اطلاعات و مباحث زیادی را به بینندگان می دهد. این ابر شرور، موداک بوده که هدف کنترل و سیطره بر جهان را در سر دارد. موناک سال های زیادی را در مبارزه با قهرمانان بسیاری گذرانده و همواره زندگی خود را با این فکر می گذراند که در یکی از روز ها بر جهان تسلط داشته باشد و تمام دنیا را تحت سلطه خود در بیاورد. در این سریال انیمیشنی می بینیم که این شخص شرور پس از سال ها تلاش برای رسیدن به خواسته خود، از گروه A.I.M کنار گذاشته شده است.

در ادامه مجموعه انیمیشنی M.O.D.O.K. شاهد آن هستیم که موداک پس از اخراج از A.I.M دچار شکست بسیار بزرگی می شود. از این به بعد این شخص همواره با حس انتقام زندگی می کند و قصد دارد گذشته خود را جبران کرده و به صورتی بسیار قدرت مند تر ظاهر شود. موداک پس از این شکست بزرگ، با انواع متفاوت مشکلات رو به رو می شود؛ زندگی اش مملو از اتفاقات و بحران های گوناگون شده و به مقدار قابل توجهی او را تحت تاثیر قرار می دهند. موداک تصمیم می گیرد کار ها را از نقطه ای دیگر شروع کرده و بار دیگر تسلط جهان را در اختیار بگیرد. او در این مسیر با انواع قهرمانان رو به رو شده و باید با آن ها مبارزه کند.

 

سریال M.O.D.O.K.

مجموعه انیمیشنی M.O.D.O.K.یکی از سریال های دیدنی به شمار می رود که در سال 2021 میلادی با زبان انگلیسی در کشور آمریکا تولید شده است. این انیمیشن به عنوان یک مجموعه استاپ موشن برای بزرگ سالان توسط پاتون اسوالت و جردن بلوم بر اساس شخصیت کمیک مارول ساخته شده است. این سریال جذاب و دوست داشتنی برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه رسمی و استودیو هولو پخش و منتشر شد. مدیران اجرایی آن بریت کراولی، رابرت میتیا، گرانت گیش، کریم زریک، جف لب، جردن بلوم هستند که برای اجرای این انیمیشن تلاش های فراوانی انجام داده اند.

مجموعه انیمیشنی M.O.D.O.K.یک فصل دارد که به طور کامل در 10 قسمت اجرا شده و مدت زمان پخش هر قسمت آن حدود 22 دقیقه است. در اجرا و تولید این سریال از ژانر ها و سبک های متفاوتی استفاده شده است که می توان آن را در 5 ژانر انیمیشن، اکشن، کمدی، جنایی و هیجانی دسته بندی کرد. در این مجموعه وجود صدا پیشگانی همچون پاتون اسوالت، ایمی گارسیا، بن سچوارتز، ملیسا فومیرو، وندی ام سی لندن، کووی، بیک بنت، جان دالی و سام ریچارسون، باعث ایجاد جذابیت بسیاری شده اند.

 

نقد سریال M.O.D.O.K.

در نقد مجموعه انیمیشنی M.O.D.O.K.می توان به امتیاز مناسب آن از سایت معتبر IMDB اشاره کرد. این مجموعه دارای امتیاز 3/6 از 10 بوده که امتیاز نسبتا خوبی به شمار می رود. به دلیل استفاده از ژانر ها و سبک های متفاوت در اجرای این سریال، بینندگان تقریبا زیادی با سلیقه های متفاوتی را جذب خود کرده است. از ویژگی های برجسته و چشم گیر این مجموعه می توان به هنر نمایی صدا پیشگان بسیار ماهر آن اشاره کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.