دانلود سریال
Master of None

1540 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 74654
10
/
8.2
IMDB Rating
25
/
25
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Master of None
دانلود سریال Master of None

خلاصه داستان سریال Master of None

این مجموعه تلویزیونی، زندگی فردی را به به تصویر می کشد که دِو نام داشته و در نیویورک زندگی می کند. او در سریال Master of None به عنوان یک بازیگر شناخته می شود. حرفه کاری او در همان شهر نیویورک بوده و در کل، زندگی اش را در این شهر از آمریکا می گذراند. در این مجموعه تلویزیونی که ( استاد هیچی ) نام دارد، دِو فردی 30 ساله بوده و حالا که به این سن رسیده، با خود فکر می کند که نتوانسته بسیاری از روز های خود را به بهترین شکل ممکن استفاده کند و حالا می خواهد روی تک تک آرزو های خود، مهر رسیدن بزند. 

دِو ناگهان متوجه می شود که 30 سال از زندگی اش سپری شده و شاید بتوان گفت که حدود نیمی از عمرش را گذرانده. او در سریال Master of None به این گذر عمر فکر کرده و سعی می کند همه چیز را کمی جدی تر از قبل بگیرد. معمولا بسیاری از افرادی که در دهه دوم زندگی شان قرار گرفته اند، گمان می کنند که هنوز هم وقت کافی برای خوش گذرانی و جدی گرفتن زندگی دارند، اما ناگهان متوجه می شوند که زمان از دستشان در رفته است. یکی از بهترین و جذاب ترین بخش های این مجموعه را آشنا شدن دِو با ریچل در بر می گیرد. 

 

سریال Master of None

اگر طرفدار مجموعه های تلویزیونی هستید که در ژانر های درام و کمدی ساخته شده اند، بهتر است Master of None را از دست ندهید و از دیدن آن غافل نشوید. این سریال، صحنه های کمدی بسیاری را در خود جای داده که می توانید برای چندین ساعت خوش بودن، روی آن حساب کنید. کارگردانی استاد هیچی به عهده فردی به نام عزیز انصاری بود. عزیز انصاری علاوه بر کارگردانی، نقش اول استاد هیچی را هم به عهده داشت و شخصیت دِو را بازی می کرد. این مجموعه کمدی، به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

استاد هیچی، محصولی از کشور آمریکا بوده و تمامی صحنه های آن در این کشور ضبط و تصویربرداری شده اند. می توان از اریک وارهیم و لنا وایت به عنوان دیگر بازیگرانی نام برد که علاوه بر عزیز انصاری، نقش های مهمی را در Master of None به عهده داشتند و هنرمندی خود را نشان دادند. استاد هیچ، در 3 فصل و 25 قسمت ساخته شده که هر قسمت از آن، زمانی حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از این سریال 3 فصلی، در سال 2015 منتشر شد. 

 

نقد سریال Master of None

این مجموعه تلویزیونی که با نام استاد هیچی شناخته می شود را می توان جزو آن دسته از سریال هایی دانست که توانسته در ژانر کمدی، بهترین خود را پیاده کرده و آن را برای مخاطب انتشار دهد. یکی از مهم ترین بخش های آن را می توان مربوط به داستان بسیار جذاب و خارق العاده اش دانست. Master of None توانست با توجه به چنین مسائلی، در جایگاه مناسبی قرار گرفته و امتیازات عالی را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.