دانلود سریال
Sex/Life

7691 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 28355
10
/
5.5
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sex/Life
دانلود سریال Sex/Life

خلاصه داستان سریال Sex/Life

Sex/Life یک سریال تلویزیونی درام-عاشقانه است که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. داستان مجموعه درباره یک زن به نام بیلی است که زندگی خود را با همسر و فرزندانش در شهر نیویورک آغاز کرده است؛ اما او با گذشته ‌ای عاشقانه و پر از احساسات خود دوباره ارتباط برقرار خواهد کرد. بیلی در گذشته با مردی به نام بردن آشنا شده بود و عشقی شدید و پر شوری بین آن دو شکل گرفته بود.

اما این رابطه پایان یافت و بیلی تصمیم می ‌گیرد با دوستان قدیمی خود دوباره ارتباط برقرار کند و به سراغ گذشته خود برود. سریال Sex/Life در بین روابط پیچیده و احساسات پر هیجان بیلی و دوستانش، اتفاقات جالب و شگفت انگیزی را به تصویر می کشاند. از همین رو اگر به سریال هایی با تمرکز بر احساسات و ارتباطات علاقه دارید، به شما پیشنهاد می دهیم که این مجموعه را از دست ندهید.

 

سریال Sex/Life

Sex/Life توسط استیسی راکیسر، مجری برنامه و توسط Universal Content Productions ساخته شده است. این سریال با سبک خاصی فیلم برداری شده و شامل مصاحبه ‌هایی با بازیگران اصلی می‌شود که آن ها در مورد روابط و مبارزات خود در دنیای دوست‌ یابی بحث می کنند. این مجموعه دیالوگ ها و اکشن ها را در زمان واقعی ضبط می کند؛ همچنین با انواع فیلم های آرشیوی تکمیل شده است. از همین رو می توان به عنوان یک مجموعه ارزشمند بر روی آن حساب باز کرد.

اگر این سریال را به شکل پیوسته دنبال کنید، از جذابیت های آن شگفت زده خواهید شد. سبک تدوین آن به گونه ای تند طراحی شده تا فضایی پویا و طنز ایجاد کند. این مجموعه همچنین از تکنیک ‌های مختلفی مانند مونتاژ، تقسیم صفحه و روایت صدا برای تقویت بیشتر داستان استفاده می‌ کند. موسیقی متن شامل آهنگ های مستقل راک و پاپ است تا بر انرژی نمایش تاکید کند. سریال Sex/Life با قالب و شخصیت های منحصر به فرد خود، نگاهی سرگرم کننده و صادقانه به روابط مدرن ارائه می دهد.

 

نقد سریال Sex/Life

مجموعه Sex/Life نگاهی سرگرم کننده و آموزنده به زندگی افرادی است که در حال بررسی پیچیدگی های جنسی و روابط هستند. این نمایش 4 زوج و سفرهای آن ها را دنبال می کند که جنبه های مختلف صمیمیت و ارتباط را بررسی می کنند. هر زوج دیدگاه منحصر به فردی را به ارمغان می آورد و همه آن ها نظرات متفاوتی در مورد نحوه برخورد جنسی و روابط دارند. سریال خنده دار، واقعی و صادقانه است. این یک نمایش عالی برای هر کسی است که می خواهد در مورد روابط و رابطه جنسی به روشی بدون قضاوت بیشتر بیاموزد.

این سریال همچنین یاد آور این نکته است که تجربه هر فرد متفاوت است و احترام گذاشتن و پذیرفتن سفر هر فرد مهم است. از همین رو تماشای سریال Sex/Life نقش مهمی در افزایش آگاهی فرد هم خواهد داشت که به هیچ وجه نباید آن را دست کم بگیرید. در نتیجه بسیاری از منتقدان تماشای این سریال را به مخاطبان خود پیشنهاد می دهند؛ پس بهتر است آن را از دست ندهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.