دانلود سریال
A Million Little Things

2797 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 15656
10
/
7.9
IMDB Rating
87
/
87
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Million Little Things
دانلود سریال A Million Little Things

خلاصه داستان سریال A Million Little Things

A Million Little Things در مورد گروهی از دوستان است که پس از خودکشی یکی از دوستانشان به همراه همدلی و حمایت از یکدیگر، سعی در پیدا کردن معنای زندگی و روابطشان دارند. جان دوست صمیمی گروه، خودکشی می‌ کند و بقیه دوستانش شوک شده و تحت تاثیر قرار می ‌گیرند. گروه شامل رمان‌ نویس، کار آفرین، وکیل، پزشک و همچنین همسر جان است.

آن ها با هم با سخت ‌ترین لحظات زندگی خود رو به رو می‌ شوند و در عین حال سعی در پیدا کردن راه حل برای مشکلات خود دارند. سرقت، بارور نبودن، اعتياد به الكل، تلاش برای پذيرفته شدن در جامعه و... از مسائلي است كه در اين سريال به آن‌ ها پرداخته شده است. از همین رو می توان گفت که سریال A Million Little Things یک انتخاب عالی با موضوعی جذاب خواهد بود.

 

سریال A Million Little Things

A Million Little Things درامی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن شبکه ABC رفت. داستان سریال حول محور گروهی از دوستان است که پس از خودکشی یکی از دوستانشان، با همدلی و حمایت از همدیگر تلاش می‌ کنند تا با مشکلات و درد های خود رو به رو شده و به زندگی عادی خود باز گردند. شخصیت‌ های اصلی سریال شامل جان، گرِیر، رُمِینا، جَسِکا، اِدِي و کالین هستند که هر کدام با مشکلات و دردهای خود دست و پنجه نرم می کنند.

A Million Little Things به دلایل مختلف نظیر تحلیل مسائل روانشناسانه و اجتماعی، تأثیرگذار بودن داستان و بازگشت به زندگی عادی بعد از فاجعه مورد توجه قرار گرفته است. سریال توسط دی جی نشنال ساخته شده که نویسنده اصلی سریال جیمز روداتز است. این شخص قبلاً برای سریال هایی مانند Outlander و Gilmore Girls سابقه نگارش دارد. فیلم برداری این سریال در ونکوور کانادا انجام شده است. تعداد زیادی از صحنه های خارج از منزل در شهر وانکوور فیلم برداری شده است. همچنین بخش های داخل منازل در گروه صنعت فیلم برداری در لس آنجلس ضبط شد.

 

نقد سریال A Million Little Things

اولین نقطه قابل نقد در این سریال مضمون آن است. A Million Little Things به عنوان یک درام، به صورت جامع و شفاف مسائل پرخاشگر و پر مخاطب را برای بیننده ها به تصویر می‌ کشاند. مسائلی مثل خودکشی، رابطه ‌های عاطفی، بحران همسر و همچنین بحران کارآفرین شخصیت‌ های سریال در داستان قرار دارد. بخش دوم قابل نقد در این سریال مربوط به شخصيت ‌پردازي است. شخصیت ‌های سریال هر کدام با مشکلات و چالش ‌های خود رو به رو هستند و این مسئله باعث می ‌شود که بیننده ‌ها با آن ‌ها ارتباط برقرار کرده و با آن‌ ها همدردی کنند.

شخصیت پردازي در این سریال به صورت جامع و دقیق انجام شده است. نقد A Million Little Things بر اساس نوع نگارش هم یک امر بسیار مرسوم خواهد بود. داستان در این سریال، به صورت پیچیده و پویا روایت می ‌شود. بخش های مختلف داستان به صورت غیر خطی به یکدیگر مربوط هستند و این باعث می‌ شود که بیننده باید به دقت تمام قسمت های سریال را تماشا کند. با این حال بیان بخش زیادی از مشکلات ممکن است بر روی روحیه فرد تاثیر منفی بگذارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.