دانلود سریال
L.A.'s Finest

1247 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8140
10
/
6.2
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال L.A.'s Finest
دانلود سریال L.A.'s Finest

خلاصه داستان سریال L.A.'s Finest

L.A.'s Finest داستان دو کارآگاه زن به نام ‌های سیدنی بورنت (گبریل یونین) و نانسی مک کنزی (جسیکا البا) را روایت می‌ کند. سیدنی یک کارآگاه با سابقه و بسیار با هوش است که تازه به تیم پلیس لس آنجلس پیوسته است. نانسی، دوست دوران کودکی سیدنی است و اخیراً از بیماری روانی که در گذشته با آن مبارزه می کرده، بهبود یافته و به تیم پلیس پیوسته است.

دو کارآگاه در طول سریال با قضایای مختلفی مواجه می‌ شوند و تلاش می‌ کنند تا جلوی جرائم را بگیرند. این در حالی است که با مشکلات شخصی خود نیز دست و پنجه نرم می‌ کنند. آن ‌ها در مواجهه با قتل، خطر، تهدید و جنایات سازمان ‌یافته قرار می ‌گیرند و باید با همکاری و همدلی، برای مبارزه با جرم و جنایت تلاش کنند. همین پروسه گفته شده منجر به شکل گیری داستان نهایی سریال خواهد شد.

 

سریال L.A.'s Finest

L.A.'s Finest در سال 2019 به عنوان ادامه ای برای فیلم Bad Boys معرفی شد. این سریال از اولین قسمت با بازیگران مطرحی مانند گابریل یونیون، جسیکا البا، دوتون آدمز، زاک گیلفورد و رایان مک‌پارلین شروع به پخش شد. کیفیت تصویر و صدای L.A.'s Finest بسیار خوب است. سریال با استفاده از فناوری ‌های روز دنیا ساخته شده و در تمامی نسخه ‌های خود، از کیفیت بالای تصویر و صدا برخوردار است. 

این مجموعه در تمامی سطوح کیفیت تصویر از SD تا 4K HDR پشتیبانی می‌ کند. همچنین صدای آن با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته بسیار واضح و قابل درک است. به طور کلی، کیفیت تصویر و صدای سریال باعث می ‌شود تا تجربه تماشای آن برای بینندگان لذت بخش و بی نظیر باشد. ‌در نتیجه، به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این تجربه لذت بخش را از خود نگیرید. خوشبختانه سریال با داشتن داستان قوی و کیفیت بالا توانسته رضایت تعداد زیادی از مخاطبان را جلب کند.

 

نقد سریال L.A.'s Finest

L.A.'s Finest در مقایسه با دیگر سریال‌ های با ژانر جنایی و اکشن، ارائه دهنده محتوای کمتری است. یکی از انتقادات بزرگ به این سریال، نبود موضوع جذاب و جدیدی است که مخاطبان را به خود جذب کند. همچنین برخی از شخصیت ‌ها در سریال بسیار پیش ‌پا افتاده و کلیشه ‌ای هستند؛ در صورتی که می ‌توانستند با ابداع شخصیت‌ های منحصر به ‌فرد، تجربه‌ جذابی را برای مخاطبان ایجاد کنند. این سریال نیز برخی نکات مثبت دارد که باید به آن ها توجه کرد.

اولین نکته مثبت این است که بازیگران اصلی، Gabrielle Union و Jessica Alba به خوبی با هم تعامل داشته و ارتباط بین آن ‌ها بسیار خوب بوده است. همچنین موضوعاتی که در سریال مطرح می ‌شوند، مانند قاچاق مواد مخدر و فساد در نیروی پلیس، مسائل مهمی هستند که ارزش بحث و بررسی دارند. در کل، L.A.'s Finest با توجه به بودجه متوسط و عوامل مشارکت‌ کننده در آن، یک انتخاب خوب برای طرفداران ژانر اکشن و پلیسی محسوب می‌ شود. از همین رو دیدن این مجموعه ارزشمند را به شما پیشنهاد می دهیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.