دانلود سریال
Gossip Girl

3231 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 13452
10
/
5.4
IMDB Rating
22
/
22
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gossip Girl
دانلود سریال Gossip Girl

خلاصه داستان سریال Gossip Girl

این مجموعه تلویزیونی که معروف به دختر سخن چین بوده و با همین نام هم شناخته می شود، داستان زندگی برخی از نوجوانان مدرسه ای را به تصویر کشیده و روایت می کند. این دختران و پسران نوجوان در سریال Gossip Girl بسیار خبر چین بوده و در کار هر کسی سرک می کشند. آن ها می خواهند اطلاعاتی که دارند را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند؛ به همین دلیل، سعی می کنند بلاگر شوند. هر کدام از آن ها، استعداد و توانایی های منحصر به فردی دارند که در این جهت به کار برده و از آن ها استفاده می کنند. 

تمامی این نوجوانان در یک مدرسه بوده و در قسمت شرقی نیویورک زندگی می کنند. یکی از بارز ترین و مشخص ترین خصوصیات تمامی آن ها این است که نمی توانند هیچ موضوعی را از دیگران پنهان کنند و آن را مخفی نگه دارند. این نوجوانان در سریال Gossip Girl که در مدرسه ای غیر انتفاعی در نیویورک درس می خوانند، علاوه بر مسائل واقعی، برخی از چیز ها را بدون آنکه راست باشند، بیان می کنند. به نوعی می توان گفت که آن ها از طریق رسانه های اجتماعی و فضای مجازی شایعه پراکنی کرده و از این فضا سوء استفاده می کنند. 

 

سریال Gossip Girl

دختر سخن چین، مجموعه ای است که به کارگردانی جاش شوارتز و استفانی وحشی ساخته و تولید شده است. می توان از جوهان سفنز، باب لوی، جاش شوارتز، استفانی ساواگ و لسی مورگنشتاین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی Gossip Girl نام برد. چیس کرافورد، اد وستویک، زوزانا شادکافسکی، تیم گان، کلی رادرفورد، تیلور مامسن، لایتن میستر، بلیک لایولی، پن بدجلی، جسیکا سزور و فرانسی سوئیفت، از بازیگرانی هستند که در دختر سخن چین به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های آن در نیویورک، منهتن، آپر ایست ساید و بروکلین ضبط و تصویر برداری شده اند. دختر سخن چین در 1 فصل و 22 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 39 الی 42 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش Gossip Girl که در ژانر های درام و عاشقانه تولید شده، به عهده شبکه های اچ بی او مکس و سی دابلیو بود. اولین قسمت از دختر سخن چین در سال 2021 روی شبکه اچ بی او مکس رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Gossip Girl

مجموعه تلویزیونی دختر سخن چین نتوانست آن گونه که باید، نظر بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و بتواند امتیاز زیادی را نصیب خود کند. می توان درستی این قضیه را از امتیازی که در سایت IMDB به دست آورده متوجه شد. با توجه به آنچه این سایت برای هر سریال بنا بر نظر و رای بینندگان امتیازی را در نظر می گیرد، برای Gossip Girl امتیاز 5.4 را در نظر گرفته است. واضح ترین مسئله ای که می تواند مخاطبان را به سمت خود جذب کند، همان داستان سریال است؛ اما نباید از تاثیر دیگر عوامل هم غافل شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.