دانلود سریال
Proof

1454 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3488
10
/
6.9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Proof
دانلود سریال Proof

خلاصه داستان سریال Proof

تمرکز اصلی ماجرای این مجموعه تلویزیونی روی زنی جوان است که پس از مشکلات گوناگون و مواجه شدن با آن ها تصمیم می گیرد دست به کاری جدید و بسیار هیجان انگیز بزند. این زن در سریال Proof، دکتر کارولین تایلر نام دارد. منظور از کاری جدید و هیجان انگیز، چیزی است که به دکتر بودن آن هم کمی مربوط است. پسر دکتر کارولین، طی اتفاقی عجیب و غریب، جان خود را از دست داد. او پسری نوجوان بود که حتی هنوز بسیاری از بخش های زندگی را تجربه نکرده بود. کارولین، پس از این ماجرا از شوهرش طلاق گرفت. 

طلاق گرفتن دکتر کارولین تایلر ارتباطی با قضیه مرگ پسرش نداشت. حالا او کمی با دخترش مشکل دارد و می خواهد مسائلی که بین شان است را خاتمه دهد. همه چیز به همین شکل پیش نرفته و او با ایوان تورینگ آشنا می شود. این فرد در سریال Proof، به عنوان یک مخترع و فردی میلیاردر است. البته لازم است بدانید که ایوان تورینگ، سرطان هم دارد. او دکتر کارولین را متقاعد می کند که روی پرونده های فراطبیعی در مورد تولد دوباره کار کند. کار و تحقیقات دکتر کارولین باید در حیطه تجربه های نزدیک به مرگ و جن زندگی باشد. 

 

سریال Proof

کسی که کارگردانی یک مجموعه تلویزیونی را انجام می دهد، باید کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا بتواند کل گروه را اداره کرده و هر بازیگر را با نقشی که دارد، آشنا کند. او باید تمامی این کار ها را خوب یا حتی بهتر است بگوییم عالی انجام دهد تا تمامی بخش های دیگر با هم هماهنگ شوند. این وظیفه مهم در سریال Proof به عهده راب براگین بود. او وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های فانتزی، علمی تخیلی، رازآلود و درام ساخته شده را به عهده داشت و می توان گفت که کارش را هم تا جایی که می توانست خوب انجام داد. 

با توجه به ژانر های راز آلود و علمی تخیلی این مجموعه، بهتر است افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. می توان از پروف به عنوان یک مینی سریال مثال زد؛ چرا که تنها 1 فصل دارد. چه بسیار مجموعه های تلویزیونی هستند که 1 فصل دارند، اما در این دسته قرار نمی گیرند. از آن جایی که Proof در همین 1 فصل، 10 قسمت دارد، برازنده چنین نامی است. هر کدام از این 10 قسمت که 1 فصل از پروف را تقسیم بندی می کنند، 42 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. این مجموعه رازآلود محصولی مشترک از کشور های کانادا و آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

اولین قسمت از این سریال راز آلود در سال 2015 منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه تی ان تی بود.

 

نقد سریال Proof

پروف را می توان در آن دسته از مینی سریال هایی قرار داد که بازدید بسیاری داشته، اما بازخورد چندان مناسب نداشته اند. مجموعه تلویزیونی Proof توانست بر اساس 3.400 رای از بینندگان، در سایت IMDB امتیاز 6.9 را از آن خود کند. بر اساس این امتیاز، می توان صداقت جمله اول را به راحتی درک کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.