دانلود سریال
The Mysterious Benedict Society

1875 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 5041
10
/
7.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Mysterious Benedict Society
دانلود سریال The Mysterious Benedict Society

خلاصه داستان سریال The Mysterious Benedict Society

این مجموعه تلویزیونی که با نام گروه اسرار آمیز بندیک شناخته می شود، زمانی را نشان می دهد که دنیا در حالت اضطراری قرار گرفته و افرادی باید آن را از این حالت نجات دهند. کسانی که در سریالThe Mysterious Benedict Society چنین ماموریتی را به عهده می گیرند، تنها 4 کودک یتیم هستند که دور هم جمع شده اند. این کودکان زمانی به شکل یک گروه پیش هم قرار می گیرند که فردی به نام آقای بندیک آن ها را استخدام می کند. این کودکان که بسیار با هوش، زیرک و با استعداد هستند، باید ماموریتی خطرناک را انجام دهند. 

کاری که این کودکان برای انجام آن استخدام شده اند و به نظر می رسد که بسیار خطرناک و ریسکی هم است، در مورد نفوذ به یک موسسه است. این 4 کودک باید به موسسه ای که توسط آقای کورتین اداره می شود، نفوذ کنند. کاری که آقای کورتین در سریال The Mysterious Benedict Society در موسسه اش انجام می دهد، به این شکل است که به ضمیر نا خود آگاه افراد نفوذ کرده و ایده هایی که در سر دارد را به بقیه افراد القا می کند. حالا این کودکان با هوش که در تیم آقای بندیک قرار دارند، باید جلوی این بازی های شرورانه را گرفته و دنیا را از دست کورتین نجات دهند. 

 

سریال The Mysterious Benedict Society

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های اکشن، کمدی، ماجراجویی، راز آلود، درام و خانوادگی تولید شده، به عهده افرادی با نام های گرگ بیتمن، جیمز بابین و شانون کولی بود. مجموعه تلویزیونی کمدی و ماجراجویانه The Mysterious Benedict Society، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از تونی هیل، مامه یا بوئافو، سث بنی کار، کریستین شال، رایان هرست و سارا چائودی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی اکشن به ایفای نقش پرداخته اند. 

با توجه به ژانر هایی که برای این سریال در نظر گرفته شده و همچنین ماجرایی که در داستان آن طی می شود، بهتر است افراد زیر 12 سال آن را تماشا نکنند؛ چراکه برای آن ها مناسب نبوده و در واقع برای افرادی با این سن، ساخته نشده است. The Mysterious Benedict Society، دارای 1 فصل است، اما عنوان مینی سریال به آن تعلق نمی گیرد. دلیل اصلی این موضوع را می توان در تعداد قسمت های آن جست و جو کرد. در این 1 فصل از گروه اسرار آمیز بندیک، 16 قسمت قرار دارد. 

کمپانی های بیستمین تلویژن و والت دیزنی وظیفه تولید و پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشتند. اولین قسمت از آن در تاریخ 25 ژوئن 2021 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Mysterious Benedict Society

گروه اسرار آمیز بندیک، مجموعه ای خانوادگی بوده و نوجوانان می توانند آن را با خانواده شان تماشا کنند. با توجه به همین قضیه است که مخاطبان The Mysterious Benedict Society زیاد شده و بر این اساس توانسته در سایت IMDB امتیاز 7.6 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.