دانلود سریال
Ted Lasso تد لاسو

6765 تعداد بازدید
User 16
10
/
8.68
AnimeList Rating
User 291479
10
/
8.8
IMDB Rating
34
/
34
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ted Lasso (تد لاسو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Ted Lasso (تد لاسو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال Ted Lasso

تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی که با نام تد لاسو یا تد لسو شناخته می شود، روی فردی است که مربی باشگاه فوتبال است. این فرد در سریال Ted Lasso با نام تد لاسو شناخته می شود. در واقع، می توان گفت که نام این مجموعه بر اساس اسم شخصیت اصلی آن انتخاب شده است. داستان از جایی آغاز می شود که مالک یک باشگاه لیگ برتری، برای آنکه از همسرش انتقام بگیرد، تد را به عنوان سرمربی فوتبال آمریکایی باشگاهش استخدام می کند. قضیه تد لسو با این مالک باشگاه چه ارتباطی دارد؟ 

شاید در ابتدا به نظر برسد که تد، مربی بسیار حرفه ای و ماهری است؛ اما در ادامه مشخص می شود که او بسیار بی تجربه و به اصطلاح خنگ است. مالک جدید باشگاه لیگ برتری، چون می دانست که همسرش عاشق این باشگاه است، برای انتقام از او، از این روش استفاده کرد. با توجه به داستان اولیه Ted Lasso، به نظر می رسید که تد لسو باید کار های احمقانه ای را انجام داده و همه چیز را خراب کند؛ اما همه چیز به همین شکل پیش نرفته و این سرمربی نه چندان ماهر، بر خلاف انتظار ها عمل کرده و برای حفظ شدن تیمش، از انجام هیچ کاری دست نکشید. 

 

سریال Ted Lasso

برندن هارنت، بیل لارنس، جیسون سودیکیس و جو کلی، به عنوان کارگردانان و توسعه دهندگان این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام، کمدی و ورزشی ساخته شده، شناخته می شوند. داستان این مجموعه تلویزیونی بر اساس طرح ان بی سی اسپورتس نوشته و سپس به تصویر کشیده شده است. بازیگران Ted Lasso با نام های برندن هانت، فیل دانستر، جیسون سودیکیس هانا وادینگهام، برت گلدشتاین، نیک محمد، جونو تیمپل و جرمی سوئیفت شناخته می شوند. هر کدام از آن ها به بهترین شکل ممکن نقش شان را اجرا کردند. 

می توان از جف لنگولد، بیل لارنس، لیزا کاتزر و جیسون سودیکیس به عنوان برخی از افرادی نام برد که وظیفه تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه ورزشی را به عهده داشتند. کمپانی های یونیورسال تلویژن، دوزر، روبیتر تونا و وارنر برادرز تلویژن، به عنوان تولید کنندگان اصلی تد لاسو شناخته می شوند. این سریال ورزشی در 2 فصل و 22 قسمت ساخته شده که هر کدام از آن ها زمانی حدود 29 الی 33 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. Ted Lasso محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. اولین قسمت از این سریال در تاریخ 14 اوت 2020 روی شبکه اپل تی وی پلاس رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Ted Lasso

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای گذراندن اوقات فراغت با تماشای یک سریال، مجموعه تلویزیونی را انتخاب کنند که کمدی باشد. دلیل این قضیه را هم می توان در سرگرم کننده بودن این ژانر جست و جو کرد. با توجه به آنکه تد لاسو، مجموعه ای کمدی و همچنین ورزشی است، توانسته نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را نسبت به خود جلب کرده و با تصویری هیجان انگیز، افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند. بنا بر همین مسئله، Ted Lasso توانست جایگاه بسیار مناسبی را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-21 22:12:54
    سریال باحالیه اونایی که فوتبالین دوس خواهند داشتش و حتی اونایی که فوتبالی نیستن هم اگه کمدی دوست دارین خوششون میاد شخصیت تد خیلی کول و شوخ هستش
  • 1402-02-14 13:26:53
    سلام وقتتون بخیر کیفیت 720p x265 فصل سوم قسمت ۸ لینک دانلود برای قسمت ۷
    • 1402-02-14 13:27:01
      سلام عزیز، حل شد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.