دانلود سریال
Brockmire

1490 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5997
10
/
8
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Brockmire
دانلود سریال Brockmire

خلاصه داستان سریال Brockmire

Brockmire داستان جیم بروکمایر را روایت می کند. جیم به دلیل اعتیاد به الکل به شهر کوچکی در کانزاس می رود و به عنوان معلق تیم بیسبال محلی کار می کند. جیم سعی می کند با بازگشت به مسابقات بیسبال، کارش را به خوبی انجام دهد و در کنارش با مشکلات اعتیادی خود مبارزه کند. داستان با تلاش جیم برای بالا بردن کارش و حل مشکلات او ادامه پیدا می کند. داستان این سریال بر اساس یک داستان واقعی درباره یک کار آفرین تبلیغاتی به نام جیم براکمایر است که در اثر تجربه‌ زندگی شخصی و شغلی اش به نویسندگی مسابقات بیسبال باز می‌ گردد.

جیم براکمایر در یک شبکه‌ی تلویزیونی کار می‌ کند و به عنوان نمایش دهنده و کارشناس بیسبال شناخته می‌شود. او در شبکه‌ خود با مشکلات شخصی مواجه می‌ شود و برای رفع مشکلاتش به خوش‌ سخنی و کمی ریسک ‌پذیری روی می‌ آورد. مجموعه Brockmire در طول چهار فصل، تغییراتی در داستان داشته است؛ اما همیشه به بررسی موضوعات شخصی و حرفه ‌ای بیسبال و جامعه‌ آمریکایی پرداخته است.

 

سریال Brockmire

Brockmire یک سریال کمدی که برای شبکه IFC توسط جوئل چرنویک و ترنس فارلا همراه با هانک آزاریا ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی اولین بار در آوریل ۲۰۱۷ پخش شده و برای چهار فصل ساخته شد. در این سریال هانک آزاریا به خوبی نقش شخصیتی را بازی کرده که همراه با کمدی و در عین حال درد و رنج است. این مجموعه از نظر فنی و بازیگری نیز مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. Brockmire در 3 فصل و ۲۴ قسمت تولید شده است. مدت زمان هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه است. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن رفت.

با توجه به اینکه تعداد قسمت های این سریال تقریبا زیاد است، امکان سرگرم شدن شما برای مدت طولانی تری فراهم خواهد بود. هانک آزاریا به نام جیم براکمایر، آماندا پیت به نام جولز، تایلر آلن به نام چارلز، لیندن سمیت به نام آماندا و مارتا پلاکتون به نام شایان مهم ترین بازیگران این سریال را تشکیل می دهند. بازی زیبای این افراد نقش بسیار مهمی در موفقیت اثر داشته است که نباید آن را دست کم گرفت.

 

نقد سریال Brockmire

Brockmire به طور کلی توانسته است با فضای کمدی و بیان واقع ‌گرایانه داستان، یک تاثیر عالی بگذارد و با بالا بردن مسائلی همچون اعتیاد، افسردگی و قطع شدن رابطه، شاهکاری جدید به شبکه‌ های تلویزیونی تحویل دهد. این سریال در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه Peabody شد. همچنین در سال ۲۰۱۸ جایزه Writers Guild of America Award به این مجموعه تلویزیونی تعلق گرفت که نشان دهنده عملکرد فوق العاده آن است. در سایت IMDb این سریال با امتیاز ۸.۱ از ۱۰ در بین کاربران رتبه ۴۱۰ از بین بیش از ۲۵۰۰ سریال داشته است. این امتیاز بالا نشان می دهد که یکی از بهترین سریال های ساخته شده آمریکایی در طول سالیان اخیر است. از همین رو بهتر است که حتما این سریال را ببینید و اوقات خوبی را با آن سپری کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.