دانلود سریال
It's a Sin

1474 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 33850
10
/
8.7
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال It's a Sin
دانلود سریال It's a Sin

خلاصه داستان سریال It's a Sin

It's a Sin داستان گروهی از دوستان جوان گرفته از جامعه LGBT در دهه ۱۹۸۰ در لندن را روایت می‌ کند. آن ‌ها در شرایطی که بیماری ایدز در حال گسترش بود، با تلاش برای شکل‌ دهی به زندگی خود به دنبال عشق و دوستی هستند. اما با پیشرفت بیماری، دوستان آن‌ها به تدریج بیمار می‌ شوند و زندگی آن‌ ها به طور کامل تحت تأثیر این بیماری قرار می‌ گیرد. سریال به زیبایی نشان می‌ دهد که چگونه بی ‌توجهی به این بیماری، ترس و تبعیض در برابر جامعه چطور باعث تسلیم شدن افراد مبتلا به بیماری خواهد شد.

این مجموعه با بازی برجسته هنرمندانی مانند الکس پتفریدس، به دنیای زیبای دوستی و عشق دهه ۸۰ با تمام نا امیدی ‌ها و امید هایش نگاه می‌ کند. در نتیجه، شما می توانید با دیدن آن بیشتر با بیماری ایدز و تاثیرات آن بر روی جامعه و افراد پی ببرید. با توجه به داستان آموزنده ای که در این سریال وجود دارد، بهتر است که برای دیدن آن دست به کار شوید.

 

سریال It's a Sin

It's a Sin یک سریال تلویزیونی درام بریتانیایی است که در سال ۲۰۲۱ از شبکه Channel 4 پخش شد. سریال توسط راسل تی دیویس نوشته و ساخته شده است و داستان آن در دهه ۱۹۸۰ در لندن رخ می‌ دهد و به بیماری ایدز و تأثیرات آن بر جوانان همجنس‌ گرا می ‌پردازد. این سریال با بازیگرانی مانند الکس پتفریدیس، الیزابت روژرز، کالین کامپ و ناتالی بیو و با استفاده از داستان شخصیت‌های مختلف، تلاش می ‌کند تا نشان دهد چگونه بیماری ایدز تحت تأثیر اجتماع قرار گرفته است و چگونه تبعیض و نفرت در این بخش دیده می شود.

این مجموعه نه تنها به عنوان یک معرفی به تاریخچه این بیماری، بلکه به عنوان یک داستان درام واقع گرایانه و انسانی، که بسیاری از مخاطبان را درگیر موضوع می‌کند، شناخته شده است. طول هر قسمت سریال "It's a Sin" حدود ۵۰ دقیقه است که از ۵ قسمت تشکیل شده است. تاریخ اولین پخش این مجموعه در شبکه Channel 4 مربوط به ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ بود. پس از پخش در بریتانیا، این سریال در برخی کشورهای دیگر نیز پخش شد و موفقیت بسیاری را به دنبال داشت.

 

نقد سریال It's a Sin

بازیگرانی که در سریال It's a Sin حضور دارند، نقش خود را بسیار عالی اجرا کرده‌ و توانسته ‌اند شخصیت ‌هایی پویا، انسانی و گاهی بسیار دردناک را به تصویر بکشانند. همچنین موسیقی متن سریال احساسات شخصیت ‌ها را به خوبی منتقل کرده است. این مجموعه جایزه بهترین بازیگر در دو بخش مردان و زنان در مراسم جوایز BAFTA تلویزیونی ۲۰۲۱ را به دست آورد. با توجه به رتبه بندی IMDB در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۳، این سریال با امتیاز ۸.۸ از ۱۰، در رتبه ۱۳۸ از بین بیش از ۱۰۰۰۰ سریال موجود در این سایت قرار دارد. این نمره بالا به خوبی نشان دهنده محبوبیت و ارزش این سریال در بین بینندگان و منتقدان است؛ پس بهتر است شما هم تماشای آن را از دست ندهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.