دانلود سریال
Succession وراثت

3259 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 216507
10
/
8.9
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Succession (وراثت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Succession (وراثت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال Succession

این مجموعه تلویزیونی که با نام وراثت شناخته می شود، داستانی را به تصویر می کشد که کاملا مرتبط با نام سریال است. مجموعه Succession، داستان زندگی خانواده ای را روایت می کند که تمامی اعضای آن با نام خانوادگی روی شناخته می شوند. تمامی آن ها وارث امپراتوری رسانه ای بسیار بزرگی هستند که حالا به دست بزرگ خاندانشان اداره می شود. این افراد که در این امپراتوری عظیم سهیم هستند، بسیار ثروتمند بوده و علاوه بر ثروت، قدرت زیادی دارند؛ اما بسیار ناکارآمد هستند و نمی دانند چگونه باید اوضاع را در دست بگیرند. 

فردی که به عنوان بزرگ این خانواده شناخته شده و حالا اداره این امپراتوری رسانه ای را به عهده دارد، لوگان نام داشته و قصد دارد پس از خودش، صندلی ریاست را به پسر بزرگش که کندال نام دارد، بسپارد. کندال در سریال Succession، همین حالا هم رئیس بخش عمده ای از شرکت است. برادر کوچک تر کندال که روم نام دارد، فردی بسیار دوست داشتنی و محبوب است که عضوی از هیات مدیره شرکت بوده و حالا دیگر در این امپراتوری رسانه ای کار نمی کند. دختر خانواده هم که شیو نام دارد، می خواهد برای آینده اش برنامه ریزی کرده و زندگی اش را در دنیای سیاست بچیند. 

 

سریال Succession

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام، کمدی و کمدی سیاه ساخته شده، به عهده جسی آرمسترانگ بود. البته این فرد به عنوان سازنده اصلی وراثت هم شناخته می شود. Succession محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از جرمی استرانگ، سارا اسنوک، کیرن کالکیم، نیکولاس براون، حایم عباس، ناتالی گلد، راب یانگ، آلن راک، آرین موید، جین اسمیت کمرون و برایان کاکس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مجموعه وراثت به ایفای نقش پرداخته اند. 

کوین مسیک، ایلن اس لاندرس، فرانک ریچ،جسی آرمسترانگ، آدام مک کی و ویل فرل، از تهیه کنندگان اجرایی وراثت هستند. تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی کمدی به عهده دارا اشناپز و رجینا هایمن بود. وراثت در 3 فصل و 29 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این 29 قسمت Succession، زمانی حدود 56 الی 66 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی سکانس های آن در نیویورک ضبط و تصویر برداری شده اند. وظیفه تولید این مجموعه تلویزیونی به عهده کمپانی های پراجکت زئوس و گری سانچز پروداکشنز بود. 

شبکه اچ بی او وظیفه پخش تمامی قسمت های وراثت را به عهده داشت. اولین قسمت از این سریال در تاریخ 3 ژوئن 2018 روی این شبکه رفته و منتشر شده است. بهتر است افراد زیر 16 سال، وراثت را تماشا نکنند.

 

نقد سریال Succession

داستان مجموعه وراثت را می توان یکی از قوی ترین داستان هایی دانست که در میان سریال های کمدی و درام قرار گرفته است. با توجه به همین قضیه Succession توانست در سایت معتبر IMDB امتیاز 8.8 را از آن خود کند. این سریال همچنین توانست افتخارات بسیاری را نصیب خود کرده و به جوایز زیادی دست پیدا کند. می توان از جایزه بهترین فیلم نامه در هفتاد و یکمین جشنواره جوایز امی و همچنین جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی درام در گلدن گلوپ به عنوان برخی از جوایزی که وراثت کسب کرده نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-09-08 22:57:42
    این سریال شاهکاره از داستان گرفته تا موسقی
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.