دانلود سریال
The Walking Dead: World Beyond

1938 تعداد بازدید
User 2
10
/
4
AnimeList Rating
User 16313
10
/
4.5
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Walking Dead: World Beyond
دانلود سریال The Walking Dead: World Beyond

خلاصه داستان سریال The Walking Dead: World Beyond

اگر عاشق آن دسته از مجموعه های تلویزیونی هستید که به صورت آخر الزمانی و پسا رستاخیزی ساخته شده اند، نباید The Walking Dead: World Beyond را از دست دهید و از آن غافل شوید. این سریال که با نام مردگان متحرک: دنیای خارج شناخته می شود، زندگی چندین فرد جوان را نشان می دهد که در دنیای آخر الزمانی روز هایشان را سپری می کنند و فقط همه چیز را روی روال خاصی پیش می برند تا از دست زامبی ها یا همان مردگان متحرک در امان باشند. آن ها می دانند که اگر جای امنی که در آن قرار گرفته اند را ترک کنند، ممکن است با مشکلات زیادی رو به رو شوند.

این مجموعه تلویزیونی زمانی از زندگی این شخصیت های جوان را نشان می دهد که حالا یک دهه از ماجرا های آخر الزمانی گذشته و آن ها همچنان در تلاش برای زنده ماندن از دست زامبی ها هستند. همه چیز در The Walking Dead: World Beyond به همین منوال پیش می رود، تا اینکه آن ها پیامی را دریافت کرده و طی آن پیام تصمیم می گیرند که مکان امن خود را کنار گذاشته و آنجا را ترک کنند. دلیل آن ها برای انجام این کار، چیزی جز پیدا کردن پدرشان نیست! با توجه به همین مسئله، آن ها سفر عجیب و بسیار خطرناک خود را آغاز می کند. 

 

سریال The Walking Dead: World Beyond

می توان از افرادی با نام های الکسا منصور، جو هولت، جلانی کامپستون، آلیاه رویال، گیست والنتین، آنا خاجا، آنت مهندرو، جولیا ارموند، نیکولاس کانتو و مادلین کینتز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که درThe Walking Dead: World Beyond به ایفای نقش پرداخته اند. اسکات ام گیمپل فردی است که کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشته است. می توان از ژانر های ترسناک، درام و علمی تخیلی به عنوان ژانر های قالب بر داستان مردگان متحرک: دنیای خارج نام برد. با توجه به این سبک ها، توصیه می شود تنها افرادی که سنی بالای 14 سال دارند، آن را تماشا کنند. 

این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. مردگان متحرک: دنیای خارج، در 2 فصل و 20 قسمت ساخته شده است که می توان گفت هر کدام از این فصل ها 10 قسمت را درون خود جای داده اند. هر قسمت از The Walking Dead: World Beyond، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های این 2 فصل، به عهده شبکه ای بی سی آمریکا بوده است. اولین قسمت از آن در سال 2020 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Walking Dead: World Beyond

اگر قرار باشد تنها به امتیازی که سایت IMDB برای مردگان متحرک: دنیای خارج یا همان دنیای بیرون در نظر گرفته بسنده کنیم، اصلا نمی توانیم آن را در دسته سریال های خوب قرار دهیم. با این حال می توان گفت که این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی، داستان جالبی دارد و می توان آن را به عنوان سرگرمی دنبال کرد. سایت IMDB به The Walking Dead: World Beyond، بنا بر رای بینندگان امتیاز 4.3 را داده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.