دانلود سریال
Mr. Corman

1771 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5743
10
/
6.5
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mr. Corman
دانلود سریال Mr. Corman

خلاصه داستان سریال Mr. Corman

Mr. Corman داستان زندگی جوش کورمن، یک معلم موسیقی در لس آنجلس را بیان می کند. جوش در حال تلاش برای پیدا کردن راه خود است تا حس رضایت از زندگی را به دست آورد. او با مشکلاتی همچون اختلالات اضطراب، سردرد و مشکلات شغلی مواجه است. در طول فصل ‌های سریال، جوش با مسائل عاشقانه، دوستانه، خانوادگی و شغلی خود رو به رو می‌ شود. در هر قسمت از سریال شاهد نشان دادن یکی از احساسات جوش هستیم.

در پایان او به دنبال پیدا کردن راه خود برای رسیدن به آرامش و خوشبختی است. این مجموعه بیشتر به گفتگو ها، روابط شخصی و دردناک بودن زندگی معاصر تمرکز دارد. همچنین موضوعاتی همچون انزوا، فشار اجتماعی و نوجوانی نیز در سریال مورد بحث قرار می‌ گیرند. جوش که بسیار با هوش است، با مسائلی همچون ترس از شکست، کمبود اعتماد به نفس و عدم قدرت تصمیم‌ گیری مواجه می شود. در کل، این مجموعه یک داستان درباره رویا ها، شکست ها و راه هایی است که برای رسیدن به خوشبختی و شادی باید پیمود.

 

سریال Mr. Corman

سریال Mr. Corman توسط جوزف گوردون لویت ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. بازیگران آن شامل جوزف گوردون لویت، هونوری کریستوفلر، دیکن لاندون، آرتورو کاسترو و دیوید پاسکوا هستند که همه آن‌ ها عالی عمل کرده اند. این مجموعه بیشتر به صورت نو آورانه ساخته شده و از چارچوب‌ های معمول در ساخت سریال ‌های درام خارج شده است.  این مجموعه در قالب ۸ قسمت با مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه تولید شده است و فناوری های پیشرفته نقش بسیار مهمی در ساخت آن داشته اند. فیلم برداری این مجموعه در شهر لس آنجلس انجام شده که به زیبایی ان می افزاید. درست است که به صورت دراماتیک تولید شده، ولی عصاره های طنز را می توان در آن مشاهده کرد.

این سریال به صورت غیر خطی ساخته شده و دارای یک ساختار داستانی نو آورانه است. در نتیجه، می توان به عنوان یک اثر متفاوت از آن نام برد. همچنین موسیقی ‌هایی از هنرمندانی همچون آلبرت هاموند و بیلی جوآل در سریال به کار گرفته شده است که به فضای دراماتیک و عاشقانه آن کمک کرده ‌اند. در نتیجه می توان به عنوان یک اثر ارزشمند به Mr. Corman نگاه کرد. بازیگران این سریال، از جمله جوزف گوردون-لویت، هونوری کریستوفلر، دیکن لاندون، آرتورو کاسترو و دیوید پسکوا با اجرای فوق ‌العاده خود توانستند نقش‌ های خود را به بهترین شکل ممکن بازی کنند. تماشای این برنامه می تواند نحوه مواجهه با احساسات مختلف را به شما بیاموزد تا بتوانید آن ها را مدیریت کنید.

 

نقد سریال Mr. Corman

Mr. Corman یک سریال درام و عاشقانه است که به طور کلی بازیگران و تیم سازنده با روایت مشکلات روزمره و روابط انسانی، تلاش می ‌کنند تا پاسخ هایی برای سوالاتی که در ذهن بسیاری از ما هست، پیدا کنند نکته جالب این است که این اثر توانسته برنده جایزه SXSW برای بهترین سریال درام در سال ۲۰۲۱ را کسب کند. همچنین این سریال در IMDb امتیاز ۶٫۴ از ۱۰ را به دست آورده که می تواند رضایت نسبی مخاطبان را نسبت به آن اثبات کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.