دانلود سریال
Biohackers

1358 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10606
10
/
6.8
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Biohackers
دانلود سریال Biohackers

خلاصه داستان سریال Biohackers

سریال Biohackers داستان دختر جوانی به نام میا را بیان می ‌کند که به دانشگاه فریبورگ برای تحصیل در رشته بیوتکنولوژی می ‌رود. او با گروهی از دانشجویان و استادان در این دانشگاه آشنا می ‌شود که در تلاش برای انجام پروژه ‌های پیشرفته در حوزه ژنتیک هستند. میا سعی می‌ کند تا راز گذشته خانواده ‌اش را کشف کند و به دنبال شخصی به نام توماس است که به نظر می‌ رسد دارای اطلاعات مهمی در این زمینه خواهد بود. او در این راه با مانع‌ هایی مانند رقابت با دانشجویان دیگر و همچنین مواجهه با تهدیداتی از سوی شخصیت ‌های مختلف مواجه می شود.

در ادامه داستان، توطئه‌ ها و راز های بیشتری درباره فعالیت ‌های مخفیانه در دانشگاه به روشنی در می‌آید و میا و همراهانش باید با این مسائل برخورد کنند. در طول فصل ‌های مختلف Biohackers، شخصیت‌ های مختلف داستان از جمله لئون ، نیکلاس و جاسپر به خاطر رسیدگی به پروژه ‌های بیوتکنولوژیکی و ژنتیکی به هم نزدیک‌ تر می ‌شوند. در حالی که بعضی از آن ها به دنبال تحقیقات علمی، برخی دیگر هم به دنبال قدرت و کنترل بر جامعه هستند.

 

سریال Biohackers

Biohackers توسط کارگردان و نویسنده آلمانی کریستین دیتر ساخته شد و در نهایت در پلتفرم نتفلیکس به نمایش عموم درآمد. این مجموعه با درآمد زایی قابل توجه و به دلیل موضوع جذاب و البته کیفیت بالای تولید، بسیار مورد توجه و پسند علاقه مندان به ژانر علمی-تخیلی و هیجانی قرار گرفت. برای ساخت این اثر از بازیگران حرفه ‌ای و مجربی استفاده شده است که نام‌ هایی همچون لونا وِدلر، توماس بوری، جسیکا شوارتز و کارلو لوتز این موضوع را به اثبات می رسانند. همچنین برای فیلم برداری، از فناوری ‌های پیشرفته استفاده شده و صحنه‌ هایی که نیاز به واقعیت بالاتر دارند با CGI و تکنولوژی ‌های دیجیتال ساخته شده‌ اند.

 Biohackers بسیار پیچیده و معمولا به صورت ناگهانی در طول فصل ‌های مختلف، تحولات جدیدی را ارائه می ‌دهد. این مجموعه با استفاده از موضوعات علمی-تخیلی و هیجانی نظیر ژنتیک و تکنولوژی، جذابیت فراوانی را برای تماشاگران ایجاد می‌ کند. این اثر دیدنی دارای ۲ فصل و ۱۲ قسمت است که هر قسمت آن حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه طول دارد. فصل اول در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۰ منتشر شده و فصل دوم آن در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ در دسترس عموم قرار گرفت.

 

نقد سریال Biohackers

Biohackers با داشتن یک داستان جذاب و پیچیده، موضوعاتی مانند اخلاق و تاثیرات ژنتیک را به خوبی به تصویر کشیده است. علاوه بر این، بازیگر ها هم از نظر عملکرد بسیار قابل قبول هستند و صحنه ‌های مهم به خوبی به تصویر کشیده شده اند. اما یک نقد برای سریال این است که در بعضی ج اهای داستان، شخصیت ‌هایی که در آن حضور دارند به طور مشکوک برای پیدا کردن پاسخ ها، به شدت بی ‌مسئولانه عمل می‌ کنند. از لحاظ جایزه‌ ها و رتبه بندی، این مورد به طور کلی با استقبال گسترده ای مواجه نشده است. تا به امروز این مجموعه نتوانسته جایزه خاصی را به دست آورد. با این حال امتیاز آن در imdB برابر با ۶.۸ از ۱۰ است که مقبولیت نسبی آن را اثبات می کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.