دانلود سریال
Private Eyes

1414 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5340
10
/
7.3
IMDB Rating
60
/
60
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Private Eyes
دانلود سریال Private Eyes

خلاصه داستان سریال Private Eyes

سریال Private Eyes یک مجموعه تلویزیونی کانادایی-آمریکایی است که پخش آن در سال ۲۰۱۶ میلادی اتفاق افتاد. داستان سریال درباره‌ دو کارآگاه خصوصی به نام های Matt Shade و Angie Everett است. Matt Shade بازیگری است که تلاش می کند به عنوان یک بازیکن هاکی حرفه ای به موفقیت دست یابد اما به دلیل مصدومیت از حرفه هاکی بازنشسته شده است. او در این حالت با Angie Everett آشنا می شود که یک کارآگاه خصوصی به حساب می آید. 

در چنین شرایطی زمینه دوستی و همکاری این دو فرد شکل می گیرد. در طول Private Eyes دو کاراگاه به شکار مجموعه ای از پرونده های جنایی می پردازند که شامل قتل ها ، فساد ، تقلب و جنایات دیگر هستند. آن ها برای حل پرونده ها با همکاری یکدیگر تلاش می کنند و در عین حال به دنبال پاسخی برای مسائل شخصی خود هستند. در نتیجه، این پرونده ها داستان اصلی را شکل داده و مخاطب را سرگرم خواهد کرد. در این اثر اتفاقات جذاب و پر هیجانی رخ می دهد که باعث شده این سریال به یکی از پر طرفدار ترین سریال های کانادا و آمریکا تبدیل شود.

 

سریال Private Eyes

Private Eyes توسط شبکه Global TV در کانادا و Ion Television در آمریکا پخش می شود. بازیگران اصلی سریال عبارتند از جیسون پریستلی که نقش مت شید را بازی می کند و سیندی سمپسون که به عنوان آنجی اورت در این مجموعه حضور دارد. همچنین فرایند فیلم برداری در تورنتو کانادا انجام شده است و بیشتر صحنه های خارجی نیز در تورنتو و مناطق اطراف آن فیلم برداری شده اند. تهیه کنندگان از تکنولوژی بالا ترین کیفیت برای فیلم برداری استفاده کرده اند و از چشم انداز های زیبا و مناظر دیدنی بهره برده اند تا سرگرمی بیشتری برای تماشاگران فراهم کنند.

هر قسمت Private Eyes به طور معمول در حدود ۴۲ دقیقه طول می ‌کشد. ساختار قصه های هر قسمت اغلب در قالب پرونده های جداگانه، ولی در بعضی از موارد شامل داستان های طولانی تر هم خواهد بود. تا به حال این مورد شامل ۵ فصل و ۶۰ قسمت بوده است. هر فصل از سریال به طور معمول از ۱۰ تا ۱۲ قسمت تشکیل شده است. فصل اول سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شد و فصل پنجم و آخرین فصل آن نیز در سال ۲۰۲۱ به معرض نمایش عموم درآمد.

 

نقد سریال Private Eyes

یکی از نقاط قوت این سریال، بازیگری بسیار قوی بازیگران آن است. 2 بازیگر اصلی با نقش‌ های خود عالی عمل کرده ‌اند و توانسته ‌اند شخصیت‌ های خود را به خوبی بیان کنند. همچنین فضای تورنتو که محل فیلم برداری سریال است، بسیار زیبا و جذاب بوده و باعث می ‌شود تماشاگران به دنیای داستان آن جذب شوند. در سال ۲۰۱۹ میلادی، Cindy Sampson برای بازیگری در این سریال برنده جایزهACTRA Toronto Awards شد. همچنین این اثر در IMDb امتیاز بسیار خوبی برای خود به دست آورده است و امتیاز آن در حال حاضر ۶.۹ از ۱۰ است. همچنین بعضی از منتقدان معتقدند که این مورد یکی از بهترین سریال ‌های کانادایی است و از لحاظ نمایش نامه، بازیگری و فضای شهری بسیار موفق بوده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.