دانلود سریال
Good Witch

1309 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11516
10
/
7.3
IMDB Rating
76
/
76
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Good Witch
دانلود سریال Good Witch

خلاصه داستان سریال Good Witch

بسیاری از افراد می توانند اشخاص دیگر را به راحتی جذب خودشان کنند؛ گویا که قدرت و توانایی خارق العاده ای دارند. شخصیت اصلی داستان سریال Good Witch، چنین شخصیتی داشته و خانمی است که به نظر می رسد با توانایی ها و مهربانی هایش می تواند همه را به سمت خود بکشاند. او در این مجموعه تلویزیونی که با نام جادوگر خوب شناخته می شود، کسی نایتینگل نام داشته و به همراه دخترش زندگی می کند. کسی نایتینگل صاحب مغازه ای است که در آن بسیاری از وسایل تزئینی را می فروشد؛ او با توجه به شخصیتی که دارد، می تواند در کارش هم موفق باشد. 

ماجرا از جایی جذاب می شود که دکتر سم به همراه پسرش به خانه جدید خود نقل مکان می کنند. آن ها در واقع پس از این نقل مکان کردن، به عنوان همسایه کسی و دخترش شناخته می شوند. در سریال Good Witch، دختر کسی که گریس نام دارد هم دارای قابلیت هایی همانند مادرش است. قابلیت ها و شخصیت های این مادر و دختر توانسته نظر و دید دکتر سم و همچنین پسرش را به خود جلب کند. البته فرقی نمی کند که چه شخصی همسایه یا دوست کسی و گریس است؛ آن ها در هر حالت برای افراد دیگر بسیار فریبنده و منحصر به فرد به نظر می رسند. 

 

سریال Good Witch

جادوگر خوب، مجموعه تلویزیونی است که به کارگردانی کریگ پرایس ساخته شده است. می توان از ژانر های درام، خیال پردازی، فانتزی و همچنین کمدی به عنوان ژانر های اصلی Good Witch نام برد. داستان این سریال فانتزی بر اساس (شخصیت های ساخته شده)، نوشته و به تصویر کشیده شده که اثر راد اسپنس است. بیلی مدیسن، آنتونی لمکه، جیمز دنتون، ریس متیو باند، کاترین بل، کیتی گریفن، کاترین دیشر، کایلی ایوانز و پیتر مک نیل، از بازیگرانی هستند که در جادوگر خوب به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

این مجموعه تلویزیونی درام، محصولی مشترک از کشور های آمریکا و کانادا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. اورلی ادلسون، فرنک سیراکوزا، کریگ پرایس، سو تنی، جاناتان اسکیناس و کاترین بل، از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. Good Witch در 7 فصل و 76 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این 76 قسمت، زمانی حدود 48 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی سکانس های این مجموعه در کانادا، همیلتون و انتاریو ضبط و تصویر برداری شده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه هالمارک بود. 

اولین قسمت از جادوگر خوب در تاریخ 28 فوریه 2015 روی شبکه هالمارک رفته و منتشر شده است. ویزبانگ فیلمز، کمپانی است که وظیفه تولید آن را به عهده گرفته بود. 

 

نقد سریال Good Witch

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی داستان بسیار جذاب و دلنشینی دارد، می تواند بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کند. البته توصیه می شود که تنها افراد بالای 12 سال آن را تماشا کنند. Good Witch توانست بر این اساس، در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.3 را کسب کند. چنین امتیازی نشان می دهد که این سریال در دسته مجموعه های فانتزی خوب قرار گرفته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.