دانلود سریال
Kevin Can F**k Himself

1187 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9782
10
/
7.1
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kevin Can F**k Himself
دانلود سریال Kevin Can F**k Himself

خلاصه داستان سریال Kevin Can F**k Himself

این مجموعه تلویزیونی از زبان زنی روایت می شود که از نظرش اصلا ازدواج موفقی نداشته و می خواهد همه چیز را تغییر دهد. او در سریال Kevin Can F**k Himself با شوهرش که کوین نام دارد، در ووستر ماساچوست زندگی می کند. کوین فردی بسیار به اصطلاح بچه ننه و بهانه گیر است و به نظر می رسد که نمی تواند یک خانه و خانواده را اداره کند. همسرش که زنی بسیار خوش بر و رو و زیبا است، الیسون نام داشته و در واقع همسر یک کمدین است. این زن سعی دارد خلقیات شوهرش را تغییر بدهد تا بتواند از این ازدواج، چیز خوبی بیرون بکشد. 

کوین در این مجموعه به عنوان یک کمدین حرفه ای شناخته می شود. می توان یکی از دلایل رفتار های او با همسرش را در همین موضوع جست و جو کرد. الیسون در Kevin Can F**k Himself، پس از مدتی متوجه می شود که گویا تلاش هایش جواب نداده و به همین دلیل تصمیم به جدایی می گیرد. همین تصمیم او همانند سنگی بود که سر کوین به آن خورد. در پی سعی و تلاش های الیسون برای جدایی از کوین بود که او متوجه می شود دیگر آن مسائل سابق اذیتش نمی کنند و به نظر می رسد همه چیز در حال تغییر است. 

 

سریال Kevin Can F**k Himself

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های کمدی، درام و کمدی سیاه ساخته شده، به عهده ولری آرمسترانگ بود. البته این فرد به عنوان سازنده اصلی Kevin Can F**k Himself هم شناخته می شود. ماری هولیس اینبودن، الکس بونیفر، برایان هو، ریموند لی، اریک پترسون و انی مورفی، برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال که با نام (کوین می تونه خودش رو ب**د) شناخته می شود، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

Thank You Sorry Thank You Productions، Mr. D Productions، شبکه‌های ای ام سی و Le Train Train، از کمپانی هایی هستند که وظیفه تولید این مجموعه را به عهده داشتند. می توان از رشیدا جونز، کریگ دیگرجوریو، ویل مک کورمک و ولری آرمسترانگ، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی Kevin CanF**k Himself نام برد. این مجموعه تلویریونی کمدی به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چرا که تنها یک فصل و 8 قسمت دارد. هر کدام از این 8 قسمت زمانی حدود 42 الی 46 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

شبکه ام ای سی وظیفه پخش تمامی قسمت های این مینی سریال را به عهده داشت. اولین قسمت از مجموعه کوین می تونه خودش رو ب**د، در تاریخ 20 ژوئن 2021 روی شبکه ام ای سی رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Kevin Can F**k Himself

این مجموعه تلویزیونی کمدی درام توانست از میان رای 4.754 بیننده، امتیاز 6.9 را در سایت معتبر و جهانی IMDB کسب کند. بنا بر این امتیاز می توان گفت که Kevin Can F**k Himself، توانست با توجه به داستان جذابی که دارد، نظر بینندگان را تا حدودی نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.