دانلود سریال
Jane Eyre

1536 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 21672
10
/
8.3
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Jane Eyre
دانلود سریال Jane Eyre

خلاصه داستان سریال Jane Eyre

سریال Jane Eyre داستان یک دختر یتیم و فقیری را روایت کرده و ابعاد مختلف زندگی او را نمایان می کند. این دختر که در دوران زندگی خود سختی های زیادی را تحمل کرده، جین نام دارد. جین دختری یتیم است که در خانه زندایی اش زندگی می کند و بعد از گذشت مدت زمانی، به مدرسه ای سپرده می شود که می تواند در آن جا هم درس بخواند و هم شب هایش را سپری کند. این مدرسه که جین قرار است در آن درس بخواند، مدیری بسیار سخت گیر دارد که تمامی امور را در نهایت دقت و با تمرکز کامل انجام می دهد. این دختر در آن جا تنها می تواند یک دوست صمیمی برای خود پیدا کند که او هم بعد از گذشت مدتی به بیماری سختی دچار شده و جان خود را از دست می دهد. 

در ادامه Jane Eyre می بینیم که جین بعد از گذشت چند سال از دوران تحصیل و مدرسه، به عنوان معلم یک دختر کوچک که سرپرستی او را مردی به نام آقای راچستر بر عهده دارد، انتخاب شده و به آن جا نقل مکان می کند. بعد از مدتی جین و سرپرست دختر بچه کوچک به یکدیگر علاقه مند می شوند. علاقه بین آن ها روز به روز شدیدتر شده تا بالاخره یک روز آقای راچستر به جین پیشنهاد ازدواج می دهد و جین هم این پیشنهاد را می پذیرد. در ادامه شاهد آن هستیم که در هنگام برگزاری مراسم در کلیسا وکیلی از راه می رسد و مانع این ازدواج می شود.

 

سریال Jane Eyre

Jane Eyre یک مجموعه تلویزیونی شناخته می شود که در سال 2006 میلادی در کشور های انگلستان و آمریکا با زبان انگلیسی ساخته شد. بعد ها این سریال با سایر زبان های دیگر نیز ترجمه شد. این مجموعه برای اولین بار در سال 1385 منتشر شد که کارگردانی آن بر عهده کری فوکوناگا بوده و تهیه کننده آن الیسون اوون بوده است. در اجرای این مجموعه از 2 ژانر درام و عاشقانه استفاده شده است که منجر به جذابیت و زیبایی بسیار آن شده است. نکته جالب توجه این است که این سریال بر پایه اثری از شارلوت برونته ساخته شد.

در Jane Eyre بازیگران مطرحی به نام های میا واشیکوفسکا، مایکل فاسبندر، جودی دنچ، جیمی بل، سالی هاوکینز، ایموجن پوتس، سایمن مک برنی، هالیدی گراینگر، تامزین مرچانت، جین ویسنر و آنجلا کارن، نقش ایفا کرده اند. این مجموعه دارای یک فصل بوده و در 4 قسمت به صورت کامل منتشر شده که زمان پخش هر کدام از این قسمت ها حدود 120 دقیقه است. امور مربوط به موسیقی در آن بر عهده داریوماریانلی و امور مربوط به ضبط تصاویر بر عهده آدریانو گلدمن بوده است.

 

نقد سریال Jane Eyre

این مجموعه با داشتن تعداد قسمت های مناسب به عنوان یکی از سریال های محبوب در بین مردم به شمار می رود. Jane Eyre از سایت رسمی و معتبر IMDB امتیاز 3/8 از 10 را دریافت کرده است که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. زمان مناسب و امتناع از اضافه گویی یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه به شمار می رود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.