دانلود سریال
The White Lotus

1873 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 181964
10
/
7.9
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The White Lotus
دانلود سریال The White Lotus

خلاصه سریال The White Lotus

The White Lotus داستان یک هفته از زندگی مسافرانی که در بهشتی به نام وایت لوتوس، استراحت و تجدید قوا می‌کنند را شرح می دهد. در این مجموعه، هر روز که می گذرد پیچیدگی تاریک تری در بین این مسافران ظاهرا عالی و پولدار و کارمندان شاد هتل پدیدار می شود. در وایت لوتوس با گذشت زمان جزئیات بیشتری از زندگی مسافران و کارکنان هتل را نظاره گر هستیم. تا جایی که رفته رفته لایه های تظاهر کنار رفته و شخصیت واقعی افراد آشکار می شود؛ اینجاست که رفتار و عادت های زشت این انسان ها، مکانی به زیبایی بهشت را به محیطی مسموم و ناراحت کننده تبدیل می کند. 

این مجموعه تلویزیونی با طرح یک سوال آغاز شده و برای رسیدن به جوابش به گذشته می رود و در پایان به شکل زیبایی شما را غافل گیر می کند. کشمکش های وایت لوتوس با درگیری شین و آرماند سر سوئیت ماه عسلشان آغاز می شود؛ این درگیری که در ابتدا چیزی بیش از یک سو تفاهم کوچک نیست، بلافاصله به دشمنی زیادی بین این 2 نفر تبدیل می شود و آرامش شکننده‌ هتل را تهدید می کند.

 

سریال The White Lotus

نیلوفر سفید یک مجموعه تلویزیونی کمدی و درام آمریکایی است که توسط مایک وایت برای شبکه HBO نویسندگی و کارگردانی شده است. The White Lotus مهمان ها و کارمندان زنجیره تفریحی وایت لوتوس خیالی را دنبال می کند که اقامتشان تحت تأثیر اختلالات روانی اجتماعی مختلف است. در این سریال بازیگرانی همچون موری بارتلت، کانی بریتون، جنیفر کولیج، الکساندرا داداریو، جیک لیسی، سیدنی سوینی و استیو زان به ایفای نقش پرداخته اند.

The White Lotus که به عنوان یک سریال محدود 6 قسمتی در نظر گرفته شده بود، در 11 ژوئیه 2021 برای اولین بار پخش شد و با تحسین منتقدان و رتبه بندی بالا مواجه شد. موفقیت این سریال باعث شد HBO آن را به عنوان یک مجموعه گلچین تمدید کند و فصل دوم در 30 اکتبر 2022 پخش شد. در نوامبر 2022، این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شد. این مجموعه کمدی، در فهرست 10 تا از بهترین برنامه های 2021 و 2022 موسسه آمریکا قرار گرفت و جوایز مختلفی از جمله 10 جایزه Primetime Emmy و 2 جایزه گلدن گلوب دریافت کرد.

 

نقد سریال The White Lotus

The White Lotus با واکنش مثبت منتقدان رو به رو شد. فصل اول میانگین امتیاز 8.4 از 10 را در وب سایت راتن تومیتوز در اختیار دارد. منتقدان این وب سایت گفته اند که اگر چه نیت واقعی این سریال می تواند کمی مبهم باشد، اما مناظر شگفت انگیز، درام پر پیچ و خم و بازیگران بی نقص، وایت لوتوس را به مقصدی جذاب (اگرچه ناراحت کننده) برای تماشا تبدیل می‌کند. این فصل در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس نظر ۳۹ منتقد، امتیاز ۸۲ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان گر تحسین همگانی است.

فصل دوم در وب سایت راتن تومیتوز، میانگینِ امتیاز ۸٫۳ از ۱۰ را در اختیار دارد. این فصل در متاکریتیک بر اساس نظر ۳۴ منتقد امتیاز ۸۱ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده سطح مطلب مجموعه است. وایت لوتوس در وب سایت imdb امتیاز 7.9 از 10 را کسب کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.