دانلود سریال
Why Women Kill

1368 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 27562
10
/
8.3
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Why Women Kill
دانلود سریال Why Women Kill

خلاصه سریال Why Women Kill

فصل اول Why Women Kill ، 3 زن از دهه های مختلف را دنبال می کند که از طریق زندگی در یک عمارت پاسادنا و تجربه خیانت در ازدواجشان به هم مرتبط هستند. بث آن استانتون در سال 1963 به عنوان یک زن خانه دار، از زندگی اش رضایت دارد تا اینکه از خیانت همسرش راب مطلع می شود. سیمون گرو که یک فرد اجتماعی است، متوجه می شود که همسر سومش کارل، فردی هم جنس گرا است و در سال 1984 رابطه خود را با مردی جوان تر آغاز می کند. 

در سال 2019، تیلور هاردینگ، وکیل دو جنس گرا، زمانی که او و همسرش الی مجذوب جید می شوند، ازدواج آزاد خود را مورد آزمایش قرار می دهد. خیانت در هر ازدواج زنجیره ای از وقایع را رقم می زند که با مرگ یک زن به پایان می رسد. فصل دوم نیز روایت گر داستان زنی ساده در سال ۱۹۴۹ است که می خواهد در باشگاه باغبانی که در واقع مجمعی برای زنان ثروتمند و خوش پوش است، وارد بشود.

 

سریال Why Women Kill

Why Women Kill یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط مارک چری ساخته شده است و وقایع منجر به مرگ زنان را به تصویر می کشد. فصل اول که در 15 آگوست 2019 در شبکه CBS All Access پخش شد، شامل 10 قسمت است و در بازه های زمانی متعددی جریان دارد. فصل دوم، همچنین که شامل 10 قسمت است، در 3 ژوئن 2021 در Paramount+ پخش شد و تمرکز خود را به یک دوره زمانی تغییر داد. در دسامبر 2021، این سریال برای فصل سوم تمدید شد. با این حال، قبل از شروع تولید در جولای 2022، از بین رفت.

بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می کنند، عبارت اند از lucy liu, ginnifer goodwin, Kirby Howell Baptiste. سریال چرا زنان می کشند، دارای ژانر کمدی، درام و جنایی است که در مجموع 20 قسمت دارد و هر اپیزود دارای میانگین زمانی 40 دقیقه است. 

 

نقد سریال Why Women Kill

در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، فصل اول بر اساس 27 بررسی، با میانگین امتیاز 7.6 از 10، 67% تایید شده است. اجماع انتقادی این وب سایت می‌گوید اگر چه سریال Why Women Kill از پیش فرض جاه طلبانه ‌اش کوتاهی می کند، اما طرفداران مارک چری و بازیگران تأثیرگذارش در لذت های تاریک و شیک آن چیز های زیادی را دوست خواهند داشت. در متاکریتیک، این مجموعه بر اساس 16 نقد، میانگین وزنی 63 از 100 را دارد که نشان دهنده بررسی های اغلب مطلوب است.

در حالی که زیبایی شناسی سریال مورد تحسین قرار گرفت، منتقدان دریافتند که Why Women Kill فاقد توسعه شخصیت است. رابین باهر از هالیوود ریپورتر نوشته است که قرار است از تغییر نقش های زنان در طول زمان شگفت زده شویم؛ اما رسیدن به آن از نظر فکری سخت است، وقتی هیچ یک از این 3 بازیگر نقش یک شخص واقعی را ندارند. چرا زنان می کشند به عنوان یک فانتزی نا خوشایند از زندگی عاطفی زنان مطرح می شود، جایی که تهدید خیانت می تواند تنها سوخت و ناخوشی زندگی زناشویی باشد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.