دانلود سریال
Physical فیزیکی

2053 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12108
10
/
7.3
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Physical (فیزیکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Physical (فیزیکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال physical 

این سریال در مورد زنی خانه دار به نام شیلا است که سفر خود را به امپراتوری ایروبیک آغاز می کند. شیلا از درون به پوچی رسیده و برای فرار از این احساس، قصد دارد با ورزش ایروبیک مسیر جدیدی را در زندگی پیش بگیرد. داستانphysical  در دهه ۱۹۸۰ اتفاق می افتد. شیلا، شخصیت اصلی داستان، زنی دوست داشتنی است که توسط همسر و آدم های اطرافش تحسین می شود. ما در طول این مجموعه با بخش تاریک و پنهان وجود شیلا آشنا می شویم که سعی دارد با آن کنار بیاید. چالش های مختلفی برای شیلا ایجاد می شود که باید تمام آن ها را پشت سر بگذارد.

شیلا مدام در حال دست و پنجه نرم کردن با احساسات درونی خود و افکار منفی اش است. مسئله این است که درون و بیرون شخصیت او در واقعیت با هم در تناقض هستند. در طول تماشایphysicalمتوجه این مسئله خواهید شد که رفتار شیلا با دیگران در بیرون بسیار متفاوت از احساسات درونی او نسبت به آن ها است. این شخصیت بر خلاف ظاهر خوبی که دارد، از خشونت و بعدی تاریک در درون خود رنج می برد؛ بنابراین شیلا برای حل این مشکل، سفری را برای کشف خود از طریق ایروبیک دنبال می کند.

 

داستان سریال physical 

Physical یک مجموعه تلویزیونی است که توسط آنی ویزمن ساخته شده است. این مجموعه محصولی از کشور ایالات متحده بوده و به زبان انگلیسی تهیه شده است. رز بیرن به ایفای نقش شیلا پرداخته که توانسته این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. می توان از روری اسکاول، جفری آرند، پال اسپارکس، دلا صبا و لو تیلور پاچی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه فیزیکی در ژانر کمدی و درام تولید شده و یک کمدی سیاه محسوب می شود. رده سنی فیزیکیTV MA  بوده و تماشای آن برای افراد دیگر توصیه نمی شود.physical  دارای ۲ فصل است که هر فصل آن شامل ۱۰ قسمت می شود. البته با توجه به اینکه هر قسمت ۲۷ تا ۳۴ دقیقه است، می توان گفت بیننده از تماشای آن خسته نمی شود. شبکه اپل تی وی پلاس وظیفه پخش ۲ فصل را برعهده داشت. اولین قسمت از این سریال در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ روی شبکه رفت و منتشر شد.

 

نقد سریال physical 

مجموعه تلویزیونی physical دارای داستانی بسیار جذاب، خاص و هیجان انگیز است که می تواند مخاطب را به سمت خود جذب کند. می توان از این مجموعه به عنوان یک سریال عادی با کاراکتر های معمولی نام برد که روایتی واقع بینانه دارد. در تمام قسمت های سریال نیز شاهد زندگی مردمی عادی با سطح اجتماعی متفاوت هستیم. از افتخارات آن می توان به دریافت ۲ جایزه و ۴ جایزه دیگر اشاره کرد که برای آن ها نامزد شد. به همین دلیل است که افراد زیادی علاقه مند به تماشای این سریال جذاب هستند. مجموعه فیزیکی بر این اساس توانسته است امتیاز ۷.۳ را در سایت معتبر IMDB  از آن خود کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.