دانلود سریال
The Chair

1166 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18024
10
/
7.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Chair
دانلود سریال The Chair

خلاصه داستان سریالThe chair 

داستان این مجموعه درباره زنی به نام جی یون کیم است که به عنوان اولین رنگین پوست، مسئولیت مهمی را به او می سپارند. او باید در جایگاه مدیریت دانشکده ادبیات انگلیسی در یک دانشگاه معتبر فعالیت کند. وی اولین زنی است که برای چنین جایگاه مهمی استخدام شده و حال با حضور در این دپارتمان، می خواهد تغییراتی در آن ایجاد کند. سریال the chair در دانشگاه خیالی پمبروک و در جایی که به نظر می رسد نیوانگلند است، اتفاق می افتد. او سعی می کند که تصدی یک پست مهم را به همکار جوان و سیاه پوست خود بدهد. همچنین در مورد رابطه خود با دوست و همکار قدیمی اش، تجدید نظر کند. او باید تلاش کند تا ارتباط بهتری با دختر خوانده بازیگوش، عجیب و باهوش خود داشته باشد.

مجموعه the chair تلاش های بیهوده برای تغییر سیستم دانشگاهی که سال ها در آن برقرار است را نشان می دهد. قصه از همان ابتدا با نمایش فضای دانشگاه، همچنین اعضای هیئت علمی و اساتید دیگر که اغلب از روش های قدیمی برای تدریس استفاده می کنند و رغبتی برای انجام شغل خود ندارند، به جی یون یادآوری می کند که کار سختی در این دانشگاه در پیش دارد. دانشجو ها تلاش می کنند تا سیستم آموزش را به دست افرادی بسپارند که زبان آن ها را بفهمند. در این هنگام جی یون باید تلاش می کند درخواست هایش مورد قبول واقع شوند؛ چرا که هنوز این سیستم به ریاست یک زن در چنین بخش مهمی عادت نکرده است.

 

داستان سریال the chair 

مجموعه the chair توسط آماندا پیت و آنی جولیا وایمن ساخته شده است. محل ساخت این سریال ایالات متحده بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. ساندرا اوه بازیگر نقش جی یون کیم است که توانسته با همکاری جی دوپلاس، باب بالابان، نانا منساه و دیوید مورمن مجموعه ای جذاب را ایجاد کند. تایلر روماری و حمید شوکت تهیه کنندگان این مجموعه هستند.

مجموعه صندلی، ژانر های مختلفی را در خود جای داده که از آن ها می توان به ژانر های درام و کمدی اشاره کرد. The chair در یک فصل با ۶ قسمت منتشر شد که مدت زمان هر قسمت آن ۳۰ دقیقه است. با توجه به مدت زمان مناسب آن، می توان گفت که حوصله بیننده سر نمی رود. بدون شک این مورد می تواند یکی از نقاط قوت آن محسوب شود. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش سریال را برعهده داشت و اولین قسمت آن را در ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ منتشر کرد. رده سنی مناسب آن بالای ۱۸ سال است و دیدن سریال برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

 

نقد سریال the chair 

داستان the chair حول محور مشکلات جی یون کیم با دانشجویان است که اتفاقات با مزه ای را ایجاد می کند؛ بنابراین افراد بسیاری علاقه مند به تماشای آن هستند. تمامی اتفاقات داخل این مجموعه تلویزیونی باعث شده تا مخاطبان مجذوب آن شوند. در کنار هم قرار گرفتن این موارد، باعث شده که صندلی برنده ۲ جایزه و نامزد ۸ جایزه دیگر شود. همچنین توانسته امتیاز ۷.۲ را از سایت معتبر IMDB دریافت کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.