دانلود سریال
iCarly آی کارلی

2154 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5731
10
/
6.7
IMDB Rating
34
/
34
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال iCarly (آی کارلی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال iCarly (آی کارلی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال icarly

داستان این مجموعه تلویزیونی در مورد دختری به نام کارلی شی و دوستان دبیرستانی او است. این دختر یک نمایش اینترنتی به نام همراه icarly، با بهترين دوستانش به نام های سم و فردی راه اندازی می کند. این ۳ دوست دبیرستانی پس از راه اندازی این نمایش اینترنتی، مسائل جالب و دیدنی از جمله شیرین کاری و استعداد های افراد را به نمایش می گذارند. ایده راه اندازی سایت نمایش اینترنتی هنگامی ایجاد می شود که کارلی و سم در مدرسه در بین مسابقات استعداد صدا در حال شوخی کردن بودند. در این هنگام یکی از دانش آموزان به صورت مخفیانه و بدون آنکه به کارلی و سم چیزی بگوید، ویدیویی از آن ها ضبط می کند و بر روی اینترنت قرار می دهد.

وقتی که کارلی و سم ویدیو را می‌بینند، متوجه می شوند که توسط مخاطبین مورد استقبال قرار گرفته اند و بسیاری از مردم آن ها را مورد تشویق قرار داده اند. در این هنگام است که ایده راه اندازی سایت  icarlyبه فکر آن ها خطور می کند. سپس تصمیم گرفتند که ویدیو های بیشتری برای مردم آماده کنند؛ بنابراین برنامه خود را در سایت آی کارلی آغاز کردند. کارلی و دوستانش پس از ایجاد نمایش آی کارلی با چالش های بسیاری رو به رو می شوند که باید آن ها را پشت سر بگذارند.

 

داستان سریال icarly

این مجموعه محبوب ساخته دن اشنایدر است که تهیه کنندگی اختصاصی آن را هم بر عهده داشت. نکته قابل توجه این است که اشنایدر توانست با کیفیت بالایی سریال را تولید کند. میراندا کازگرو در نقش کارلی، جنت مک کوردی در نقش سم و جری ترینور در نقش اسپنسر، برادر کارلی به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر بازیگران  icarlyمی توان به نیتن کرس، نوآ مانک و مارلی تارلاف اشاره کرد. این سریال کودک و نوجوان ساخته ایالات متحده آمریکا است که زبان اصلی آن هم انگلیسی است.

این مجموعه در شبکه نیکلودین در هالیوود کالیفرنیا پذیرفته شد. نخستین بار در ۸ سپتامبر ۲۰۰۷ از همان شبکه نیکلودین منتشر شد. سپس در سال ۲۰۱۳ به علت کنسل شدن پایان یافت؛ اما ساخت آن دوباره از سر گرفته شد. این خبر برای بینندگان آی کارلی بسیار خوشحال کننده بود. هر قسمت آن ۳۰ دقیقه است که شامل داستان های جذاب و دیدنی است. مدت زمان کوتاه هر قسمت باعث شده تا بینندگان با هیجان و علاقه بیشتری icarly را دنبال کنند. به تازگی خبر ساخت فصل سوم سریال نیز منتشر شد که می تواند بار دیگر موجب خوشحالی طرفداران آن باشد.

 

نقد سریال icarly 

آی کارلی به دلیل موضوع کودک و نوجوان خود می تواند سریال مناسبی برای نوجوانان باشد؛ البته با این اوصاف حتی می توانید آن را به همراه خانواده نیز تماشا کنید. icarly که از برترین سریال های کمپانی نیکلودین به شمار می‌ رود، نامزد جوایز مختلفی شده است. این مجموعه ۱۳ بار در مراسم ها و عرصه های مختلف نامزد انتخاب جایزه شده که در این بین، ۵ بار آن را برنده شده است. همچنین توانسته امتیاز ۶.۷ را در سایت معتبر IMDB از آن خود کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-05-05 13:32:25
    اَ یادش بخیر انقدر یکی دو قسمتشو تو ماهواره نشون داده بودن که زخم شده بودیم
  • MAE
    1401-07-26 17:04:02
    فصل های دیگشو قرار نمیدید؟
    • 1401-07-26 17:04:18
      فصل دومش رو بزودی قرار میدیم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.