دانلود سریال
Open Your Eyes

1125 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1728
10
/
6.6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Open Your Eyes
دانلود سریال Open Your Eyes

خلاصه داستان سریال Open Your Eyes

این مجموعه تلویزیونی، زندگی دختری را به تصویر کشیده و روایت می کند که مدتی است خانواده اش را از دست داده است. این دختر در سریال Open Your Eyes، با نام جولیا شناخته می شود. جولیا بر اثر یک حادثه بسیار ناگوار و ناگهانی خانواده اش را در یک تصادف از دست داد. پس از اینکه چنین اتفاقی برایش رخ داد، حالا وقتی چشم هایش را باز کرده، خود را در یک مرکز درمانی بیماری فراموشی می بیند. او کم کم سعی می کند خود را با شرایط این محیط وفق داده و با سایر بیماران این مرکز ارتباط برقرار کند. 

وقتی جولیا در ارتباط با سایر بیمارانی است که آسیبی همانند او دیده اند، سعی می کند خودش را هم بهبود بخشیده و برای درمانش سعی و تلاش کند. او در Open Your Eyes، پس از دیدن رویا ها و خواب های عجیب و غریب، متوجه می شود که یک جای کار می لنگد و همه چیز آنطور که به نظر می رسد، درست نبوده و سر جای خودش نیست! جولیا بر اساس شک هایی که به این مرکز و افرادش داشته و همچنین با اتکا به رویا های عجیب و غریبش که بسیار واقعی به نظر می رسند، متوجه می شود که این مکان آنگونه که به نظر می رسد نیست؛ به همین دلیل فرار می کند. 

 

سریال Open Your Eyes

این مجموعه تلویزیونی که با نام چشم هایت را باز کن شناخته می شود، به کارگردانی آنا جودوسکا، آدریان پنکو و ماریا واورنیوک ساخته شده است. نویسندگی داستان Open Your Eyes به عهده افرادی با نام های ایگور بریدیگانت و کاسپر باجون بوده است. می توان از ماریا واورنیوک، گابریل سوسا، مایکل سیکورسکی، کارول برناکی، لوکاس نویکی، مارکین سزارنیک و ایگنسی لیس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

چشم هایت را باز کن، محصولی از کشور لهستان بوده و به زبان لهستانی ساخته شده است. می توان از ژانر های رازآلود، درام و علمی تخیلی به عنوان ژانر های اصلی این مجموعه لهستانی نام برد. با توجه به سبک رازآلود آن توصیه می شود که افراد زیر 17 سال آن را تماشا نکنند؛ چرا که برایشان مناسب نیست. Open Your Eyes در 1 فصل و 6 قسمت ساخته شده است؛ بنا بر همین میزان فصل چشم هایت را باز کن است که به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از قسمت های این مجموعه یک فصلی، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از مینی سریال چشم هایت را باز کن، در سال 2021 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Open Your Eyes

از زمان پخش اولیه این مجموعه تا آخرین قسمتش، چشم هایت را باز کن نتوانست آنگونه که باید عمل کرده و جایگاه خود را اثبات کند. می توان این مسئله را بر اساس امتیازی که Open Your Eyes از سایت IMDB کسب کرده هم متوجه شد. این سایت جهانی، امتیاز 6.5 را برای آن در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.