دانلود سریال
Kin

1527 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 6183
10
/
7.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kin
دانلود سریال Kin

خلاصه داستان سریال Kin

این مجموعه تلویزیونی که با نام خویشاوند شناخته می شود، داستان زندگی یک خانواده بسیار صمیمی را روایت کرده و به تصویر می کشد. این خانواده در سریال Kin، در جایی به نام دوبلینی زندگی می کنند و هر یک از اعضا، درگیری های ذهنی و فکری خاصی برای خودشان دارند. البته این خانواده به صورت کلی با ماجرا هایی دست و پنجه نرم کرده و باید با حل آن ها، کانون گرم خود را حفظ کنند. اعضای این خانواده در صورتی زندگی شان را سپری می کنند که با باند های تبهکار بسیار بزرگ، درگیری هایی اساسی دارند. 

آن ها باید چنین منازعاتی را کنترل کرده و این درگیری ها را به حداقل برسانند تا وارد روابط صمیمانه شان با یکدیگر نشود. منظور از روابط صمیمانه در سریال Kin، رابطه ای است که بسیار عمیق بوده و بتوان از ظاهر آن هم استحکام و عمق درونی اش را به راحتی حدس زد. هر کسی که از بیرون این خانواده و ارتباط میان اعضای آن را تماشا کند، متوجه می شود که هر کدام از آن ها به چه شکلی با دیگر اعضا، پیوند خورده اند و سعی می کنند این ارتباط را با وجود جنگ قدرت های منطقه ای، به خوبی حفظ کنند. 

 

سریال Kin

کارگردانی مجموعه خویشاوند به عهده افرادی به نام های کیاران دانلی، تسا هاف و دیارموید گوگینز است. این مجموعه تلویزیونی که نام آن کاملا بر اساس داستانش انتخاب شده و می تواند به خوبی همه چیز را از همان ابتدا در ذهن مخاطب ثبت کند، در ژانر های درام، کمدی، پلیسی، اکشن، معمایی و جنایی ساخته شده است. Kin، محصولی از کشور ایرلند بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از چارلی کاکس، ماریا دویل کندی، آیدان گیلن، سم کیلی، جی اسکنلن و کلر دان به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی کرده اند. 

می توان از مجموعه خویشاوند به عنوان یکی مینی سریال نام برد؛ چرا که تنها در یک فصل ساخته شده است. همین یک فصل از خویشاوند، 8 قسمت را درون خود جای داده است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 47 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. با توجه به ژانر جنایی و پلیسی Kin، بهتر است افراد زیر 17 سال آن را تماشا نکنند؛ چون محتوای آن مناسب سن آن ها نیست. شبکه ای ام سی پلاس وظیفه پخش تمامی قسمت های خویشاوند را به عهده داشت. اولین قسمت از آن در تاریخ 9 سپتامبر 2021 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Kin

یکی از مسائلی که می تواند موفقیت سریال را رقم زده و آن را در جایگاه مناسب قرار دهد، داستان آن است. داستان مجموعه خویشاوند به صورتی نوشته و به تصویر کشیده شده که توانسته نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. Kin می تواند پیوند مستحکم خانواده را به تصویر کشیده و نشان دهد که در هر صورت، افراد باید کنار هم باشند و به همدیگر تکیه کنند. با توجه به همین مسائل بود که تعداد بازدید کنندگان این مینی سریال بالا رفته و سایت IMDB امتیاز 7.6 را برای آن در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.