دانلود سریال
Maid

1724 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 89609
10
/
8.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Maid
دانلود سریال Maid

خلاصه داستان سریال maid

سریال maid یا خدمتکار بر زندگی الکس راسل تمرکز دارد و داستان زندگی او را شرح می دهد. الکس راسل مادری ۲۵ ساله است که تصمیم می گیرد رابطه پر تنش و آزار دهنده با همسرش را رها کند. او همراه با فرزند دو ساله خود از خانه فرار می ‌کند و به پناهگاه زنان آزار دیده در خشونت خانگی پناه می برد. الکس همراه با دخترش از دست شان بوید یعنی همسر خود فرار می کند. این زن برای این که به تنهایی زنده بماند، شروع به کار به عنوان نظافتچی خانه ها می کند. او شب ها را در ماشین یا ایستگاه های کشتی می خوابد و زندگی خود را می گذراند. 

کار او طاقت فرسا است؛ اما باید راهی پیدا کند تا بتواند زندگی بهتری برای دخترش مدی فراهم کند. الکس در حالی که به عنوان خدمتکار کار می کند، رویای آینده خود را به عنوان نویسنده در سر می پروراند. در این میان نه تنها حامی و پشتیبانی ندارد، بلکه باید به مشکلات زندگی مادرش هم رسیدگی کند و مراقب او نیز باشد. مجموعه maid تلاش های الکس را برای بزرگ کردن یک فرزند خردسال، برخورد با دوست پسر سابق و همچنین شرایط خانواده ناکارآمد او نشان می دهد. همچنین او هدایت نوار قرمز کمک های دولتی را دنبال می کند تا بتواند به رویای خود دست یابد. داستان در نزدیکی سیاتل اتفاق می ‌افتد و الکس اغلب با کشتی به جزیره فیشر خیالی می رود.

 

داستان سریال maid

این مجموعه با بازی بازیگران معروف و حرفه ای توانسته فضای جذابی را برای مخاطبان ایجاد کند. از این بازیگران می توان به مارگات کوالی، نیک رابینسون، آنیکا نونی رز، تریسی ویلار و بیلی برک اشاره کرد. Maid از کتاب خدمتکار، نوشته استفانی لند الهام گرفته شده که مولی اسمیت متزلر تولید این اثر را برعهده گرفت. تهیه کنندگان این اثر کالین مک کنا، تری مورفی و بانی آرنبویک هستند. 

مجموعه خدمتکار شامل ۱۰ قسمت است که هر قسمت زمانی برابر با ۴۷ تا ۶۰ دقیقه را به خود اختصاص می دهد. مسیر این اثر، بسیار حرفه ای و جذاب برنامه ریزی شده که مخاطب را ناچار به ادامه دیدن می کند. اولین قسمت سریال برای نخستین بار در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد که شبکه نتفلیکس وظیفه پخش آن را بر عهده داشت. تولید این اثر در بریتیش کلمبیا انجام شده اما کشور تولید کننده آن ایالات متحده آمریکا است. زبان اصلی مجموعهmaid  انگلیسی است که در ژانر درام تولید شده است.

 

نقد سریال خدمتکار

مجموعه maid با تمجید از نوشتن، لحن و اجرا ها به خصوص اجرای بازیگر نقش الکس یعنی مارگات کوالی، تحسین منتقدان را به همراه داشت. همچنین به چهارمین برنامه پر بیننده سال نتفلیکس تبدیل شد و رکورد مجموعه های دیگر را شکست و خودی نشان داد. جوایز آن شامل ۳ نامزدی جایزه و ۳ نامزدی گلدن گلوب شد که بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش سریال کوتاه یا مجموعه تلویزیونی بود. جذابیت های این سریال به قدری زیاد است که توانسته امتیاز ۸.۴ را در سایت IMBD دریافت کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.