دانلود سریال
Roswell, New Mexico

1704 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13555
10
/
6.3
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Roswell, New Mexico
دانلود سریال Roswell, New Mexico

خلاصه داستان سریال Roswell, New Mexico

داستان Roswell, New Mexico درباره جوانی به نام لیزا است که بعد از ۱۰ سال به شهر راز آلود راسول، نیومکزیکو باز می ‌گردد. لیزا در طول این ۱۰ سال پنهان شده بود و هیچ کس نمی ‌دانست کجا بوده است. او با دوستان دوران دبیرستان خود، مایکل و ایزابل، دوباره ملاقات می کند. همان طور که پیش می‌ رود، لیزا متوجه می‌ شود که مایکل و ایزابل موجوداتی فضایی هستند و حتی خودش نیز توانایی‌ های ویژه‌ ای دارد. در طول سریال این 3 نفر با رویداد های راسول رو به رو می‌ شوند و سعی می‌ کنند تا راز های شهر را حل کنند.

همچنی  در Roswell, New Mexico، لیزا با مردی با ظاهر خطرناک به نام مکس روزن آشنا می ‌شود. در این بین روابط نا مطلوبی که بین مایکل و ایزابل وجود دارد نیز به تصویر کشیده می‌ شود. در ادامه سریال، لیزا و دوستانش به دنبال راز های شهر راسول هستند. آن ها در مسیر خود با تهدیدات و مخالفان نیز رو به رو می ‌شوند. یکی از مخالفان لیزا، شخصی با قدرت ‌های شگفت انگیز است که به دنبال نابودی او و دوستانش است. همچنین پدر لیزا که پلیس شهر است، به دنبال حقیقت درباره فعالیت‌ های فضایی ها و تهدیدات آن ها خواهد بود.

 

سریال Roswell, New Mexico

Roswell, New Mexico یک سریال درام و علمی تخیلی است که بر اساس داستان کتاب ‌های انسان و فضا نوشته ملیندا متز است. این سریال توسط کارگردانان هنری و قابلیت ‌های بازیگری بسیار بالا، در سال ۲۰۱۹ در شبکه CW به روی آنتن رفت. این مجموعه با داستان جذاب و بازیگرانی بسیار با استعداد، پس از پخش قسمت اول توانست مورد استقبال بسیاری از تماشاگران قرار گیرد. این سریال با بازیگرانی همچون جینیفر لوپز، ناتالی دورمر، تایلر بلاکبورن و جینی میسنتی به تصویر کشیده شده است.

Roswell, New Mexico در فصل چهارم در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شد که با استقبال زیادی مواجه شد. این مجموعه با موضوعاتی همچون عشق، دوستی، خیانت، علمی تخیلی و ماجرا جویی، توانسته است جمعیت بزرگی از تماشاگران خود را به خود جذب کند. هر قسمت از این سریال حدود ۴۲ دقیقه زمان می برد. تا به حال ۵۲ قسمت جذاب از این مورد منتشر شده که شما هم می توانید به راحتی آن را مشاهده کنید. این سریال با تلفیق بین موضوعات پرطرفدار و بازیگری های بسیار قوی، توانسته است جایگاه خود را در صنعت سریال های تلویزیونی برای 2 سال گذشته حفظ کند.

 

نقد سریال Roswell, New Mexico

با وجود تعدادی نقد منفی، در کل، سریال Roswell, New Mexico از منتقدان و مخاطبان بازخورد‌ های مثبتی دریافت کرده و در بیشتر از ۷۰ درصد نظر سنجی‌ ها نظر مثبت را به خود اختصاص داده است. همچنین، بازیگری ‌های بسیار قوی و داستان جذاب، نقش مهمی در جایگاه خوب این سریال در بین مخاطبان داشته است. امتیاز آن در سایت IMDb به طور میانگین ۶.۲ از ۱۰ است که بر اساس رأی های ۱۸۹۱۴ نفر از مخاطبان در این سایت به دست آمده است. امتیازات IMDb معمولاً توسط مخاطبان و کاربران سایت به دست می ‌آید که نظرات و رتبه ‌بندی ‌های خود را برای سریال ‌ها ارائه می‌دهند؛ پس می توان به آن ها اعتماد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.