دانلود سریال
Invasion هجوم

2798 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 42712
10
/
6.2
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Invasion (هجوم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Invasion (هجوم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Invasion

در سریال Invasion گروهی از موجودات بیگانه به زمین حمله می ‌کنند و به شکلی بسیار پیشرفته و تکنولوژیکی عمل می ‌کنند. این حمله باعث نابودی بسیاری از شهر ها و مناطق دنیا می ‌شود و باعث فرار بسیاری از انسان ها به مناطق دیگر خواهد شد. اما در این حین، چند گروه از انسان ‌ها تصمیم می ‌گیرند که با استفاده از دانش خود، بتوانند به مقابله با بیگانگان بپردازند و تلاش کنند تا زمین را از این تهدید نجات دهند. در این بین شخصیتی به نام شریف (Shérif) که یک پلیس قدیمی است، به همراه دخترش که یک دانشجوی پزشکی است، تلاش دارند تا به یکی از مراکز دانشگاهی در منطقه دسترسی پیدا کنند تا بتوانند در برابر این حمله مقاومت کنند.

این سفر پر ماجرا و هیجان انگیز در Invasion باعث شکل گیری روابط و دوستی ‌های جدید بین این افراد می‌ شود و با تلاش آن ‌ها، نهایتاً موجودات بیگانه از زمین دور شده و جهان به طبع خود بازسازی می‌شود. در طول داستان، شخصیت های دیگری همچون یک خبرنگار تلویزیونی که در حال گزارش از این حمله است و یک مادر با 2 فرزند کوچک، نقش مهمی در موفقیت این تیم از انسان ‌ها در مقابله با بیگانگان بازی می ‌کنند. بیگانگان به صورت پیوسته در حال پیگیری تیم انسان‌ ها هستند و به دنبال این هستند که آن‌ها را بشناسند و از بین ببرند.

 

سریال Invasion

Invasion توسط سازندگان سریال Apple TV+ با تمرکز بر روی یک حمله فضایی به زمین ساخته شده است. این مجموعه در سبک علمی-تخیلی و هیجان ‌انگیز قرار دارد و با دیدی متفاوت، نحوه برخورد انسان ‌ها با بیگانگان را به تصویر می‌ کشد. برای ساخت این اثر از تکنولوژی ‌های پیشرفته و جدیدی همچون CGI (Computer Generated Imagery) استفاده شده است که اجازه می ‌دهد تا صحنه ‌هایی پیچیده و در بعضی موارد، غیر ممکن را با دقت بالا و به خوبی به تصویر بکشند.

سازندگان برای نمایش مناسب صحنه ‌های اکشن و تخیلی، از نقش ‌آفرینان حرفه ‌ای استفاده کرده ‌اند. به علاوه داستان سریال به گونه ‌ای ساخته شده است که مخاطب را به خود جذب کند و او را در پیچیدگی های داستانی گرفتار سازد. Invasion توسط شبکه استریمینگی Apple TV+ در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد. این سریال به صورت فصلی با ۱۰ قسمت در دسترس قرار گرفته که هر قسمت آن به مدت حدود چهل و پنج دقیقه است.

 

نقد سریال Invasion

از نقاط قوت Invasion می‌ توان به تصاویر زیبا و چشم نواز، بازیگری قوی اعم از بازیگری شخصیت ‌های اصلی و فرعی، نوآوری در داستان و حضور عناصر علمی-تخیلی پیشرفته اشاره کرد. با این حال، برخی در مورد اجرای نسبتاً ضعیف بعضی صحنه ‌های اکشن، نبود توجه کافی به توسعه شخصیت ها و عدم شفافیت کامل داستان انتقاد کرده ‌اند. از جمله جوایز و افتخاراتی که این مجموعه دریافت کرده ، می ‌توان به نامزدی در بخش بهترین طراحی صحنه و جلوه ‌های ویژه در مراسم جوایز Emmy 2022 اشاره کرد. همچنین این سریال برای بازیگری یکی از بازیگرانش به نام Sam Neill، نامزد دریافت جایزهCritics' Choice Super Award 2022 شده است. همچنین این مورد دارای امتیاز ۶ از ۱۰ در سایت معتبر IMBD‌ است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.