دانلود سریال
Miracle Workers معجزه گران

2121 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17505
10
/
7.1
IMDB Rating
37
/
37
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Miracle Workers (معجزه گران) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Miracle Workers (معجزه گران) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Miracle Workers

Miracle Workers یک سریال کمدی تلویزیونی محصول تی ان تی است. در فصل اول، داستان درباره 2 فرشته به نام های Eliza و Craig است که در بخش مدیریت مشغول به کار هستند و سعی دارند تا آخر الزمان را به تأخیر بیندازند. اما در فصل دوم، داستان درباره یک گروه از مسافران در سفری به عنوان پایین ترین طبقه در قطاری به نام The Miracle Express است. آن ها باید با چالش هایی مواجه شوند که با تلاش و همکاری باید آن ها را پشت سر بگذارند.

در حین این سفر، آن ها با شخصیت های جدیدی مانند خدای مرگ و جادوگری به نام Baba Yaga نیز مواجه می شوند. Miracle Workers داستانی کمدی و سرگرم کننده است که با بازیگر های عالی و داستان جذاب، توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است در حین سفر قطار The Miracle Express، شخصیت های داستان با چالش هایی پیش رو مواجه می شوند. به عنوان مثال، آن ها باید با نا پدید شدن یکی از مسافران و پیدا کردن او مواجه شوند. 

 

سریال Miracle Workers

Miracle Workers توسط Simon Rich و Lorne Michaels ساخته شده است. سریال از 2 فصل تشکیل شده است که در هر فصل، یک داستان جداگانه را روایت می ‌کند. فصل اول با عنوان Miracle Workers: Heaven Inc در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و انتشار فصل دوم با عنوان Miracle Workers: Dark Ages در سال ۲۰۲۰ صورت گرفت. هر فصل این مجموعه ۷ قسمت دارد که هر قسمت آن در حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان خواهد برد. فصل اول در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۹ توسط شبکه TBS پخش شد و طی ۷ هفته به پایان رسید.

فصل دوم هم از ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ با پخش اولین قسمت آن آغاز شده و در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۰ به پایان رسید. همچنین فصول جدید هم در حال پخش است که اهمیت آن را بیشتر می کند. در بسیاری از صحنه‌ های Miracle Workers از تکنولوژی CGI استفاده شده است. این تکنولوژی به کارگردانان و تهیه کنندگان اجازه می‌ دهد تا صحنه ‌هایی را که با استفاده از دوربین ‌های معمولی اجرا نمی ‌شوند، به راحتی باز سازی کنند. همچنین در این اثر از تکنیک Chroma keying برای حذف پس‌ زمینه‌ های سبز و آبی از تصاویر استفاده شده است که کیفیت آن را بالا برده است. 

 

نقد سریال Miracle Workers

از نقاط قوت Miracle Workers، بازیگری دوست داشتنی بازیگران و جذابیت داستان آن است. این سریال در بخش های مختلفی مانند بهبود درک ما از مفاهیم مهمی مانند عشق و وفاداری، پاسخ به سؤالات فلسفی و بهبود ارتباطات اجتماعی کمک می کند. رتبه IMDB این مجموعه در حال حاضر 7.1 از 10 است که نشان دهنده پذیرش خوبی از سریال توسط بینندگان است. متاسفانه ساین مورد در جوایز بزرگی مانند امی و گلدن گلوب موفق به کسب هیچ جایزه ای نشده است. با این حال، این اثر توانسته با بازیگری دوست داشتنی بازیگران و داستان جذاب خود، توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و پیشینه ای از موفقیت در شبکه TBS داشته باشد. در نتیجه، میلیون ها نفر از سراسر جهان بیننده آن بوده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.