دانلود سریال
Only Murders in the Building فقط قتل‌های داخل ساختمان

2579 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 115099
10
/
8.1
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Only Murders in the Building (فقط قتل‌های داخل ساختمان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Only Murders in the Building (فقط قتل‌های داخل ساختمان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Only Murders in the Building

داستانOnly Murders in the Building  درباره یک جریان خودکشی است که در ساختمان مسکونی رخ داده است. فردی به نام تیم کونو میان اعضای ساختمان منفور است که پس از مرگ، پلیس علت آن را خودکشی اعلام می‌ کند. این ساختمان ۳ عضو دارد که نسبت به خودکشی رخ داده، تصور قتل دارند. این افراد یک پادکست رادیویی ایجاد کرده‌ اند و سرنخ های مختلف را پیدا می‌ کنند تا به قاتل اصلی برسند. همه اعضای ساختمان به نوبت مظنون به قتل می‌ شوند و این ۳ نفر در پی واقعیت خودکشی رخ داده هستند. در نهایت یکی از این ۳ نفر نیز به عنوان مظنون قتل خونین یکی دیگر از اعضای ساختمان می شوند و داستان سریال ادامه پیدا می ‌کند.

شخصیت های اصلی سریال چارلز، الیور و میبل هستند که به صورت اتفاقی و در جریان پیدا کردن علت قتل با یکدیگر آشنا می شوند و در نهایت به عنوان قهرمان های داستان شهرت پیدا می کنند. در داستان Only Murders in the Building چارلز ستاره یک برنامه تلویزیونی کارآگاهی بوده و در حال حاضر دوران اوج  او رو به افول است. او پس از یک ازدواج نا موفق از همه مردم فاصله می ‌گیرد. الیور به عنوان تهیه کننده تئاتر، فردی است که خوب صحبت می ‌کند، اما از نظر مالی در تنگنا قرار دارد؛ البته او برای اینکه بتواند روابط خود را حفظ کند، تلاش های زیادی می ‌کند. میبل نیز به عنوان یک جوان مرموز ۲۰ ساله ساکن ساختمان آرکونیای شیک و دوست فرد مقتول، کنجکاوی زیادی در حل این مسئله دارد. این شخصیت ها در کنار یکدیگر به دنبال پیدا کردن قاتل هستند و روند داستان را پیش می ‌برند.

 

سریال Only Murders in the Building

ژانر این مجموعه کمدی، درام، معمایی و هیجان انگیز است. این سریال توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده است‌. بازیگران آن نیز استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، آرون دومینگز، امی رایان و کارا دلوین هستند. فصل اول Only Murders in the Building برای اولین بار در ۳۱ اوت ۲۰۲۱ از شبکه هولو و فصل دوم آن در ژوئن ۲۰۲۲ پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در ایالات متحده ساخته شده و زبان اصلی آن انگلیسی است. این مجموعه به طور کلی در ۲ فصل ساخته شده و ۲۰ قسمت دارد. همچنین پخش هر قسمت ۲۶ تا ۳۸ دقیقه زمان می ‌برد و خسته کننده نیست. وجود شخصیت هایی با سنین متفاوت و توانایی های گوناگون، باعث شده OnlyMurders in the Building برای افرادی در سنین مختلف جذابیت داشته باشد.
 

نقد سریال Only Murders in the Building

این مجموعه هیجان انگیز و طنز توانسته در میان مخاطبان جایگاه خاصی پیدا کند و محبوبیت کافی داشته باشد.Only Murders in the Building از بازیگران محبوب استفاده کرده و از این طریق بر علاقه مندان خود افزوده است. از افتخارات این مجموعه می توان به نامزدی جایزهPrimetimeEmmy  برای سریال های کمدی برجسته و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و جوایز بسیار دیگر اشاره کرد. امتیاز این نمایش تلویزیونی در سایت IMBD حدود ۷ از ۱۰ است که در سطح مطلوبی قرار دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 14:59:43
    این سریال عالیه. ترکیب کمدی و حل کردن معماش حرف نداره. ارزش دیدن داره،در ضمن فصل ۳ مریل استریپ هم اضافه شده توش. ایشون اثر بد بازی نمیکنه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.