دانلود سریال
Dead Set

2217 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 20328
10
/
7.6
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dead Set
دانلود سریال Dead Set

خلاصه داستان سریال Dead Set

Dead Set داستانی ترسناک است که در بریتانیا اتفاق می ‌افتد. در این مجموعه زامبی ‌ها به صورت ناگهانی در سراسر جهان ظاهر می‌ شوند و خود را به بخش مهمی از اجتماع تبدیل می کنند. داستان در دنیایی موازی با برنامه تلویزیونی به نام Big Brother روایت می‌ شود. در این برنامه شخصیت ‌های مختلفی از جمله شرکت کنندگان و کارکنان آن، باید در یک خانه بزرگ به مدت چند هفته با یکدیگر زندگی کنند. در شرایطی که زامبی ها به اعداد بی شمار در سراسر جهان ظاهر شده اند، شخصیت های این برنامه نیز مانند سایر افراد جامعه باید برای بقا و مبارزه با زامبی ها تلاش کنند.

Dead Set با هیجان، ترس و اکشن فراوان مخاطبان را به دنیای خود جذب می ‌کند. در این مجموعه شخصیت‌ های مختلفی در طول داستان به تصویر کشیده می‌ شوند که از جمله آن ها می‌توان به کارکنان برنامه Big Brother، شرکت کنندگان آن و چندین شخصیت دیگر اشاره کرد. همچنین در طول داستان، موضوعاتی از جمله انسانیت، مسئولیت شخصی، دوستی، وفاداری و خیانت نیز مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

 

سریال Dead Set

Dead Set در سال ۲۰۰۸ توسط کارگردان بریتانیایی یالی یووانوو (Yann Demange) و تهیه کننده چارلی بروکر (Charlie Brooker) ساخته شد. این سریال با ۵ قسمت، برای نخستین بار در شبکه تلویزیونی انگلیسی ای تی وی (E4) پخش شد. در بازیگری این اثر بازیگرانی چون جمی وینستون، آندی نایمن، ریزی دیکنز و کتی مارک به ایفای نقش پرداختند. در طول سال ‌های پس از انتشار، این مجموعه به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های تلویزیونی در ژانر ترسناک و زامبی شناخته شده است. همچنین این مورد نشان داد که به لحاظ فنی و داستانی از کیفیت بالایی برخوردار است.

در سال ۲۰۲۰ شایعاتی مبنی بر بازگشت Dead Set به اینترنت در چارچوب یک فصل جدید به گوش طرفدارانش رسید. هرچند که تأیید یا رد این شایعات توسط خالقان سریال اعلام نشده ‌اند؛ اما فراوانی مخاطبانی که به دنبال ادامه داستان هستند، همچنان این امید را دارند. این مورد در سال ۲۰۰۸ به تعداد ۵ قسمت تولید شد که هر قسمت حدود بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول دارد. نخستین قسمت در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ در شبکه تلویزیونی انگلیسی ای تی وی پخش شد. همچنین بعداً این سریال در شبکه های تلویزیونی دیگری در سراسر جهان، مانند شبکه  MTV در آمریکا نیز نمایش داده شد.

 

نقد سریال Dead Set

Dead Set یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی در ژانر ترسناک و زامبی محسوب می شود. این مجموعه به دلیل داستان جذاب و کیفیت بالای تولید، توانست در جوایز مختلفی موفق باشد. همچنین این اثر در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه بهترین سریال کوتاه در مراسم جوایز بریتانیایی بافتا (BAFTA) شد. همچنین در مراسم جایزه جشنواره تلویزیونی مونته کارلو در سال ۲۰۰۹، نامزدی بهترین سریال بین المللی را کسب کرد. رتبه سریال در سایت IMDb، با توجه به امتیاز به دست آمده از طرف کاربران و منتقدین در حال حاضر ۷٫۲ از ۱۰ است. این رتبه بر اساس رأی ۳۳ هزار و ۹۲۲ نفر در سایت IMDb تعیین شده است. این رتبه نشان دهنده این است که این مجموعه از نظر محتوا و کیفیت ساخت مورد توجه قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.