دانلود سریال
The Nevers

1521 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26309
10
/
7.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Nevers
دانلود سریال The Nevers

خلاصه داستان سریال The Nevers

The Nevers داستان درباره گروهی از افراد با توانایی های فوق‌العاده است که پس از وقوع یک رویداد مرموز و فرا طبیعی در لندن دهه ۱۸۹۰، این قابلیت ‌ها را به دست آورده ‌اند. آن ها توانایی هایی مانند پرتاب اشیاء با قدرت بالا، دیدن آینده، شفای بیماری ‌های فیزیکی و روانی و دیگر قابلیت‌ های خارق ‌العاده را دارند.

در داستان 2 شخصیت زن به نام های آمالیا تروش (Amalia True) و پنلوپه فئودورا (Penance Adair)، رهبران این گروه هستند که توانایی‌ های بسیاری دارند و به دنبال پیدا کردن دلیل این رویداد و یافتن راهی برای بهبود شرایط جامعه هستند.

در طول داستان، آن ها با تهدیداتی مانند تشکیل یک گروه مرموز به نام The Beggar King و نیروهای پلیس آشفته مواجه می‌ شوند؛ در عین حال با دوستی و همکاری افرادی دیگر برای پیشبرد اهداف خود تلاش می ‌کنند. The Nevers با داشتن یک داستان جذاب و تخیلی، موضوعاتی از جمله برابری جنسیتی، بررسی قدرت و کنترل، توانایی‌ های فردی و نقش آن در جامعه، عدالت اجتماعی و دیگر مسائل اجتماعی را به نمایش می ‌گذارد.

 

سریال The Nevers

The Nevers ساخته‌ شده توسط Joss Whedon، نویسنده و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون آمریکایی است. این اثر در سال ۲۰۲۱ توسط شبکه HBO به روی آنتن رفته است. همچنین بازی بازیگرانی مانند لورا دون، آنابل والیس، توماس دوک، جیمز نورتون و مالچولم براندون به خوبی به تصویر کشیده شده است. کار ساخت موسیقی هم توسط مارک ایشام (Mark Isham) انجام شده که بسیار گوش ‌نواز خواهد بود.

این مجموعه با داشتن داستان جذاب، تصاویر زیبا و طراحی کاراکتر های بی ‌نظیر توانسته است به یکی از پر طرفدار ترین سریال ‌های تلویزیونی سال ۲۰۲۱ تبدیل شود.

The Nevers از 2 فصل و ۱۲ قسمت تشکیل شده که هر قسمت این به مدت حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌ انجامد. فصل اول در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ روی شبکه HBO به روی آنتن رفت و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم نیز در حال حاضر در حال پخش است و تا کنون ۶ قسمت از آن منتشر شده است. زمان پخش فصل دوم از سال ۲۰۲۱ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. هر هفته یک قسمت جدید از فصل دوم این سریال منتشر می ‌شود که علاقه مندان آن را دنبال می کنند.

 

نقد سریال The Nevers

The Nevers با استفاده از ترکیبی از عناصر فانتزی، علمی-تخیلی و اکشن، توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال از نظر داستان، بازیگری، جلوه های ویژه و ساختار کلی، مورد استقبال واقع شد. در مورد جوایز هم این مورد در مراسم جوایز امی برای بهترین طراحی موسیقی برای مینی سریال تلویزیونی برنده شد. همچنین در مراسم جایزه توئیک هم برای بهترین گریم و موسیقی نیز نامزد شد. اما از نظر رتبه بندی در سایت‌های امتیازدهی، این سریال با امتیاز ۷ از ۱۰ در سایت IMDb توانسته امتیاز قابل قبولی داشته باشد. این نکته را باید در نظر داشت که این سریال هنوز در حال پخش است و به تازگی فصل دوم آن شروع شده؛ بنابراین امتیاز نهایی آن دچار تغییرات زیاد خواهد شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.