دانلود سریال
The Wheel of Time چرخ زمان

3494 تعداد بازدید
User 8
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 128441
10
/
7.1
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریالThe wheel of time 

مجموعه چرخ زمان یا the wheel of time در زمانی اتفاق می افتد که موجودات و انسان های جادویی با هم زندگی می کنند. در زمانی که به عصر سوم مشهور است، نیرو های تاریکی به رهبری اهریمن و خدمت گزارانش یعنی موجودات خون خواری به نام بی چشم ها و سربازانی به نام ترالاک تصمیم به تسخیر جهان دارند. دلیل آن ها برای تسخیر جهان، امری است که نزدیک به ۳ هزار سال پیش اتفاق افتاده است. در آن زمان یک اژدها موجب اتفاقی به نام شکاندن جهان شد و همه را در جهان دچار گسستگی کرد. نظم در دنیا از بین رفت و تاریکی وارد دنیای انسان ها شد. حالا وظیفه مورین سدای این است که اژدهای موعود را پیدا کند و قبل از نابودی دنیا، او را به برج سفید برساند تا جهان را به کمک قدرت بی نظیر اژدها نجات دهد.

در پیش گویی ها آمده که این اژدها یک جوان است؛ پس مورین به دنبال گروهی از جوانان می گردد. مورین سدای یک آجاه آبی پوش است که از خادمان بلند پایه برج سفید و آی سدای یعنی مقر قدرت، به شمار می رود. مورین به قدرت یگانه خدمت می کند و نیروی جادویی اش را از این سرچشمه دریافت می کند. مورین در the wheel of time با ۲ زن و ۳ مرد، با گمان تناسخ اژدها در وجودشان در سفری طولانی همراه می شود تا بتواند اژدها را پیدا کند. سفری که نه تنها سرنوشت بشریت و انسان ها، بلکه سرنوشت چندین گونه دیگر همچون ترالاک های اهریمنی را نیز رقم می زند. 

 

داستان سریال the wheel of time

چرخ زمان یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر فانتزی حماسی است که برای مخاطبان پخش می شود. The wheel of time با الهام از مجموعه رمانی به همین نام، اثر رابرت جوردن ساخته شده و توسط سونی پیکچرز تلویژن و آمازون استودیو تهیه شده که ریف جودکینز تهیه کننده اصلی آن است. رزمند پایک، جاشوا استرادوفسکی، مارکوس رادرفور، زوئی رابینز و بارنی هریس از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند. 

مبدأ آن ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است. سریال the wheel of time در یک فصل که متشکل از ۸ قسمت است، تولید و منتشر شد. هر ۳ قسمت اول آن در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۱ برای نخستین بار توسط شبکه پرایم ویدئو روی آنتن رفت. ۵ قسمت باقی مانده هم تا ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ به صورت هفتگی پخش شد. هر قسمت ۵۴ تا ۵۸ دقیقه را به خود اختصاص می دهد تا داستان سریال را روایت کند. 

 

نقد سریال The wheel of time

به طور کلی منتقدان بسیاری از این اثر استقبال کردند و آن را از لحاظ جلوه های بصری، داستان سرایی و شخصیت پردازی تحسین کردند. The wheel of time در سال ۲۰۲۲ برای دریافت ۳ جایزه نامزد شد و افتخارات دیگری هم دریافت کرد. همچنین توانست امتیاز ۷.۱ را از سایت معتبر IMDB دریافت کند که این امر نشان دهنده این است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-22 01:55:43
    خیلیی خوبه
  • 1400-10-04 16:46:51
    بسیار عالی
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.