دانلود سریال
Utopia

1210 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 49252
10
/
8.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Utopia
دانلود سریال Utopia

خلاصه سریال  Utopia

در سریال Utopia هنگامی که یکی از علاقه مندان به اتوپیا، نسخه دست نویس آن را تهیه می کند، 4 نفر از دوستان خود را از یک انجمن آنلاین دعوت می کند تا در زندگی واقعی با هم ملاقات کنند. پس از دستیابی به دست نوشته، این 4 نفر (ایان، بکی، ویلسون و گرانت) به ملاقات او می روند و دور هم جمع می شوند. در این حین، یک سازمان مخفی که تنها به نام «شبکه» شناخته می شود، دنبال آن ها است. آن ها متوجه می شوند که زندگی شان به طور سیستماتیک برچیده شده است؛ در حالی که عوامل شبکه هر کسی را که سر راهشان باشد، در حالی که به دنبال دست نوشته و شخصی به نام جسیکا هاید هستند، می کشند.

جسیکا که تمام زندگی خود را از شبکه The Network دوری کرده است، با گروه ملاقات می کند و به آن ها کمک می کند تا از دستگیری فرار کنند. در این میان، شخصیت های دیگری خود را در مدار شبکه گرفتار می بینند و از طریق تعامل با عوامل آن، هدف و نقشه مخفی سازمان مورد توجه عموم قرار می گیرد. در حالی که شایعات مربوط به آنفولانزای روسی در سراسر جهان گسترش می یابد و گروه ها و افراد مختلفی به قهرمان داستان نزدیک می شوند، این افراد سعی می کنند تا شبکه اسرار و توطئه های اطراف خود را حل کنند.

 

سریال Utopia

Utopia یک مجموعه تلویزیونی درام، راز آلود و علمی تخیلی بریتانیایی است که از 15 ژانویه 2013 تا 12 آگوست 2014 از کانال 4 پخش شد. این سریال توسط دنیس کلی نوشته شد و فیونا اوشاگنسی، ادیل اختر، پل هیگینز، ناتان استوارت جارت، الکساندرا روچ، الیور وولفورد، آلیستر پتری و نیل ماسکل در آن ایفای نقش کرده اند. فصل دوم اتوپیا با 6  قسمت، به سفارش کانال 4 ساخته شد و در اواخر سال 2013 وارد مرحله تولید و در جولای و آگوست 2014 پخش شد. 

در اکتبر 2014، این سریال در توییتر اعلام کرد که سری سوم وجود نخواهد داشت. HBO در ابتدا قصد داشت نسخه آمریکایی این مجموعه را در سال 2014 بسازد، ولی به دلیل اختلافات بودجه آن را تولید نکرد. سپس آمازون حقوق این مجموعه را از آوریل 2018 به دست آورد و نسخه آمریکایی آن در 25 سپتامبر 2020 منتشر شد. Utopia در کل 12 قسمت دارد که میانگین زمانی هر قسمت حدود 50 دقیقه است.

 

نقد سریال Utopia

این مجموعه تلویزیونی در وب سایت  imdbامتیاز 8.4 از 10 را به خود اختصاص داده است. سری اول Utopia با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. برخی از منتقدان تمجید های زیادی برای جلوه های بصری قابل توجه آن کردند؛ اما در عین حال همچنین برخی در مورد خشونت زیاد این مجموعه ابراز نگرانی کردند. آیدان اسمیت از اسکاتلندی هم به تصاویر شگفت انگیز و هم خشونت حیرت انگیز سریال اشاره کرد؛ در حالی که تام ساتکلیف از ایندیپندنت فکر می کرد که اتوپیا یک مجموعه فانتزی با سبک بصری عالی است، اما متقاعد نشده بود که این حجم از خشونت در آن ضروری است. سام ولاستون از گاردین گفته است اتوپیا، یک اثر تخیلی درخشان و یک کابوس قرن بیست و یکم است که زیبا به نظر می رسد؛ اما در مورد بی دلیل بودن خشونت آن نیز شگفت زده شد. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.