دانلود سریال
Kidding

1217 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 19351
10
/
8
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kidding
دانلود سریال Kidding

خلاصه سریال Kidding

سریال Kidding روایت گر داستان فردی به نام پیکلز با بازی جیم کری است که یکی از شخصیت های انیمیشنی مورد علاقه بچه ها است. عموم مردم این شخصیت را به عنوان نماد عقل و خرد و مهربانی می شناسند. این شخصیت دوست داشتنی به همراه خانواده اش، پس از آن که به سمت فروپاشی رانده می شود، نمی تواند هیچ گونه داستان، مسیر یا افسانه ای را پیدا کند که او را از این آشفتگی و بحران به بیرون هدایت کند.

او در حالی که در این وضعیت نا بسامان گرفتار شده است، ضعیف تر از آن است که بتواند با پیش روی سریع اتفاقات و تحولات داستان خود را وفق دهد. در نتیجه آقای پیکلز، شخصیت دوست داشتنی و مهربان قصه ما در یک دنیای خشن و بی رحم گرفتار می شود که در عین ضعیف بودنش باید با موقعیت هایی رو به رو شود که در عین خنده دار بودن، به هیچ وجه از قبل برای آن ها آماده نبوده است.

 

سریال Kidding

Kidding یک مجموعه تلویزیونی با ژانر درام و کمدی، محصول ایالات متحده آمریکا است که توسط دیو هولشتاین ساخته شده است و در 9 سپتامبر 2018 در Showtime پخش شد. در این سریال جیم کری، فرانک لانگلا، کاترین کینر، جودی گریر، برنار وایت، جاستین کرک، تارا لیپینسکی و بری روثبارت به ایفای نقش پرداخته‌ اند. میشل گوندری به عنوان تهیه کننده اجرایی و کارگردانی چندین قسمت فعالیت می کند. در اکتبر 2018، Showtime این مجموعه کمدی را برای فصل دوم تمدید کرد که برای اولین بار در 9 فوریه 2020 پخش شد و در جولای 2020، سریال پس از دو فصل لغو شد.

مجموعه تلویزیونی Kidding، یک سریال کمدی سیاه نیم ساعته بود که باعث شد تا کری پس از چند دهه غیبت به تلویزیون باز گردد. در این مجموعه جیم کری بار دیگر با میشل گوندری، کارگردان Eternal Sunshine of the Spotless Mind  (درخشش ابدی یک ذهن پاک) همکاری کرده است. شوتایم تایید کرد که این سریال کمدی که جیم کری نقش اصلی آن را بر عهده دارد، قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود و پس از 2 فصل به کار خود پایان داده است. این اتفاق پس از کاهش قابل توجه بیننده در فصل دوم رخ می دهد که حتی در 2 اپیزود پایانی که در یک روز پخش شدند، قسمت هشتم در مقایسه با قسمت هفتم با کاهش چشم گیر بیننده مواجه شده بود.

 

نقد سریال Kidding

مجموعه تلویزیونی Kidding در وب سایت imdb امتیاز 8 از 10 را به خود اختصاص داده است. این سریال پس از پخش با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد. در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، فصل اول دارای 77 درصد محبوبیت است. اجماع انتقادی این وب سایت گفته است که طرفداران بازی جیم کری ممکن است با دیدن این مجموعه نا امید شوند؛ اما سایر بینندگان ممکن است به بررسی غافل گیرکننده ‌ای از زندگی و غم در Kidding دست یابند. Metacritic که از میانگین وزنی استفاده می کند، امتیاز 68 را از 100 به فصل اول اختصاص داد که نشان دهنده سطح به نسبت مطلوب این مجموعه کمدی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.