دانلود سریال
The Hot Zone

1062 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9441
10
/
7.3
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Hot Zone
دانلود سریال The Hot Zone

خلاصه داستان سریال The Hot Zone

این مجموعه تلویزیونی که با نام منطقه پر خطر شناخته می شود، داستانی بر اساس رویداد های واقعی را روایت کرده و به تصویر می کشد. ماجرای The Hot Zone، از جایی آغاز می شود که یک میمون در آزمایشگاهی قرار داشته و به ویروسی بسیار کشنده مبتلا است. دانشمندان و بسیاری از افراد دیگری که در این آزمایشگاه مشغول به کارند، نمی دانند که برای درمان آن از چه دارو یا روشی استفاده کنند. طی تحقیقات گسترده مشخص می شود ویروسی که این میمون به آن مبتلا است، ابولا نام داشته و هیچ درمانی هم برای آن وجود ندارد. 

یکی از دانشمندان که موظف به تحقیق روی این بیماری کشنده است، جان خود را به خطر انداخته و در مسیری قرار می گیرد تا نگذارد این بیماری شیوع پیدا کند. او در سریال The Hot Zone، در ارتش آمریکا مشغول به کار است. تمامی این داستان ها واقعی بوده و چگونگی پخش ویروس ابولا را نشان می دهند. در این مجموعه مشاهده می کنید که ابولا می تواند به راحتی از انسانی به انسان دیگر منتقل شده و فرد را تا حد کشتن، بیمار و درگیر کند. حتی دیده شده که بسیاری از افراد مبتلا به ابولا، پس از چند روز تحمل بیماری سخت، جان خود را از دست داده اند. 

 

سریال The Hot Zone

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های علمی تخیلی، درام، تاریخی و هیجانی ساخته شده به عهده بریان پترسون و نیک مورفی بود. می توان از نیک مورفی و همچنین مایکل آپندال به عنوان افرادی نام برد که The Hot Zone را ساخته اند. با توجه به مضمونی که برای این مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته شده و همچنین داستانی که به تصویر کشیده می شود، بهتر است که افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. این مینی سریال محصولی مشترک از کشور های آمریکا، انگلستان و کانادا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از نوآه امریش، لیام کانینگهام، پائول جیمز، جولیانا مارگولیس، دنیل دی کیم، دیلان بیکر، رابرت سین لئونارد و توفر گریس به عنوان برخی از افرادی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. The Hot Zone در یک فصل و 12 قسمت ساخته شده است. تمامی این 12 قسمت در سریال، زمانی حدود 277 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های مجموعه منطقه پر خطر به عهده شبکه نشنال جئوگرافیک بود. 

اولین قسمت از این مینی سریال در تاریخ 27 مه 2019 روی این شبکه رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Hot Zone

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید مجموعه هایی بر اساس واقعیت را تماشا کرده و از دیدن آن لذت ببرید، به شما توصیه می شود مجموعه منطقه پر خطر را از دست ندهید. The Hot Zone توانسته بسیاری از صحنه های وحشت انگیز آن زمانی که بیماری ابولا شیوع پیدا کرده بود را به خوبی به تصویر بکشد. با توجه به همین داستان و تصویرپردازی درست آن بود که منطقه پر خطر توانست در جایگاه خوبی قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.