دانلود سریال
The Prisoner

1082 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14548
10
/
8.5
IMDB Rating
17
/
17
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Prisoner
دانلود سریال The Prisoner

خلاصه داستان سریال The Prisoner

سریال The Prisoner یک سریال درام و علمی تخیلی است که  تولید آن به دهه ۱۹۶۰ میلادی برمی گردد. داستان این مجموعه درباره‌ی یک جاسوس است که پس از خروج از خدمت، به روستایی آرام در ساحل جنوبی انگلستان می‌ رود. او بسیار زود متوجه می‌ شود که در این روستا هیچ چیز آن طور که به نظر می ‌رسید نیست و شرایط به طور کامل دچار تغییرات اساسی شده است. او بعداً متوجه می‌شود که در این روستا، کسانی به او گفته ‌اند که دیگر نامش را به عنوان شماره ۶ صدا نزند و او را به عنوان یکی از بازداشت شدگان خود می‌دانند.

او در همین روستا  تحت حصر و نظارت و کنترل شدیدی به سر می ‌برد و تلاش می ‌کند تا از این جایگاه خلاص شود. این تلاش و تکاپو شالوده اصلی داستان را شکل خواهد داد. در طول The Prisoner او با شخصیت ‌ها و وضعیت ‌های مختلفی روبرو می ‌شود و در پایان به جواب بسیاری از پرسش‌ هایی که در طول سریال به ذهن مخاطب می‌ رسد خواهد رسید.

 

سریال The Prisoner

سریال The Prisoner در سال ۱۹۶۷ توسط پاتریک مک‌گوهان ساخته شد. او با همکاری تهیه کننده و نویسنده‌ای به نام جورج مارکستین داستان این مجموعه را خلق کرد. به نظر می ‌رسد که ساخت این اثر بسیار پر هزینه و زمان ‌بر بوده است زیرا بازیگرانی مطرح مانند پاتریک مک‌گوهان برای نقش اصلی و چندین بازیگر دیگر برای نقش‌ های مهم دیگر انتخاب شده بودند. علاوه بر این صحنه ‌های بیرونی سریال در مناطق مختلفی از انگلستان فیلم‌ برداری شده بودند و طراحی جلوه‌ های ویژه نیز برای آن زمان بسیار پیشرفته بود.

این مجموعه تاثیر بسیار زیادی بر روی فرهنگ مردم انگلستان و بازار رسانه‌ای جهانی گذاشت و تبدیل به یکی از سریال ‌های محبوب و پرطرفدار آن دوره شد. The Prisoner برای پاتریک مک‌گوهان بسیار مهم بود زیرا نقش اول را در آن به عهده داشت. همچنین بازیگرانی مانند لورنس نایمن، لئونارد راسل، آنجلا شلتون و پیتر وایت نیز در این سریال حضور داشتند. این سریال به صورت ۱۷ قسمت تولید شده است که هر قسمت حدود ۴۸ دقیقه طول دارد و در سال ۱۹۶۷ در شبکه ITV انگلستان پخش شد. 

 

نقد سریال The Prisoner

 The Prisoner از نظر منتقدان و مخاطبان استقبال خوبی را به دنبال داشته است. در سایت IMDb این سریال امتیاز ۸٫۴ از ۱۰ را کسب کرده است. در زمان پخش، این مجموعه تحت عنوان یکی از برترین و پر طرفدار ترین مجموعه های تلویزیونی شناخته شد. هر چند معادلات متفاوتی برای تعیین رتبه بندی در آن زمان وجود نداشت، اما قدرت جذب این سریال برای مخاطبان و فیلم نامه ‌نویسان به خوبی مشخص است. بسیاری از کارشناسان این اثر را در لیست بهترین های تاریخ قرار می دهند. با وجود اینکه سال های زیادی از ساخت این اثر فاخر می گذرد، همچنان میلیون ها نفر در سراسر جهان دوباره به تماشای آن می نشینند. در سایت Rotten Tomatoes این سریال دارای رتبه ۸۸ درصد امتیاز مثبت از منتقدان و ۹۰ درصد امتیاز مثبت از مخاطبان است که بار دیگر محبوبیت آن را اثبات می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.