دانلود سریال
Landscapers

961 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 16592
10
/
7
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Landscapers
دانلود سریال Landscapers

خلاصه داستان سریال Landscapers

 Landscapers یک سریال درام و جنایی است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است. داستان این مجموعه بر اساس یک واقعیت ساخته شده و درباره‌ یک زوج بریتانیایی به نام‌ های سوزان و کریستوفر کلارک است. در داستان سوزان و کریستوفر کلارک که در حومه‌ شهر زندگی می ‌کنند، در یک پرونده جنایی وارد می ‌شوند. آن‌ ها متهم به قتل و دفن پدر و مادر سوزان هستند. این پرونده بر اساس مدارک به نحوی رخ داده که جای سوال زیادی را برای پلیس باقی می گذارد. از همین رو پرونده وارد فاز عجیبی می شود که برای این دو شخص دردسر هایی در پی خواهد داشت.

در Landscapers برای نخستین بار داستان این پرونده به صورت تخیلی و از دیدگاه سوزان و کریستوفر کلارک روایت شده است. سریال به طور خاص بر روی این تمرکز دارد که چگونه و چرا این زوج عامل قتل و دفن پدر و مادر سوزان شدند و چه اتفاقاتی در زمان اجرای جرم شان رخ داد. به طور کلی، این اثر برای کسانی که به دنبال ژانر جنایی هستند یک شاهکار به حساب می آید.

 

سریال Landscapers

Landscapers توسط شبکه‌ Sky Atlantic تولید شد. این مجموعه برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ پخش شد که الکس پول نویسنده و کارگردان آن به حساب می‌ آید. برای ساخت این اثر بازیگرانی مانند اولیویا کلمنتین، دیوید تینچ و نعومی اکی به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند. همچنین تیم فنی و تخصصی متشکل از تهیه کنندگان، کارگردانان، نویسندگان و طراحان صحنه نیز برای ساخت این سریال همکاری کرده ‌اند. این اثر با محوریت پرونده جنایی واقعی که در انگلستان رخ داده بود تولید شده است. برای دقیق ترین نویسندگی و روایت این پرونده، تیم سازنده سریال از مدیران پرونده، پلیس و منابع دیگر بهره گرفته و سعی کردند تا روایتی دقیق، جذاب و هیجان انگیز از این پرونده ارائه دهند.

 

این مجموعه در 2 بخش ۹۰ دقیقه ای تولید شده و در سال ۲۰۲۰ در شبکه Sky Atlantic پخش شده است. Landscapers روایتی جذاب و هیجان انگیز از یک پرونده جنایی واقعی است و موضوعاتی همچون عشق، احساسات، فرصت‌های از دست رفته و وفاداری را در خود جای داده است. این مجموعه با تمرکز بر روی شخصیت های سوزان و کریستوفر کلارک، این پرونده را به شکل متفاوتی بیان کرده است. این مورد از طریق جزئیاتی که در آن بیان می شود، به بیان دقیقی از راز های مخفی پرونده واقعی پرداخته است.

 

نقد سریال Landscapers

Landscapers هنوز در مسابقات جوایز شرکت نکرده؛ زیرا تولید آن به تازگی پخش شده است. با توجه به بازخورد مثبت منتقدان و مخاطبان، احتمالاً این مجموعه در آینده بتواند در جوایز معتبر حضور یابد. در حال حاضر این مورد در سایت IMDb امتیاز ۷٫۵ از ۱۰ را کسب کرده است. البته این رتبه قابل توجه است؛ زیرا این سریال به تازگی پخش شده و وقت بیشتری برای رسیدن به صدر لیست سریال‌ های پر طرفدار نیاز دارد. همچنین این اثر از سوی منتقدان به عنوان یکی از سریال ‌های جذاب و هیجان ‌انگیز در دوره‌ پخش خود توصیف شده است. به همین دلیل احتمالاً در آینده شاهد رتبه‌ بندی‌ های بهتری برای این مجموعه خواهیم بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.